۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۹۶۱
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به علمای پاکستانی:

در مقابل آمریکایی‌ها بایستید و مانع برگشت ناتو به خاک پاکستان شوید

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی،‌ علما و مردم پاکستان را به وحدت و یکپارچگی در مقابل نقشه های دشمنان،‌ نیروهای آمریکایی و ناتو فراخواند.
آيت الله حسين نوري همداني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احسان الدین قریشی وزیر اوقاف و امور مذهبی کشور پاکستان و علمای فرقه‌های حنفی، شافعی، حنبلی و رییس مذهب تشیع این کشور با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت‌‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، دیدار و گفت و گو کردند. 
وزیر اوقاف و امور مذهبی پاکستان و علمای فرقه‌های مذکور در این دیدار گزارشی از وضعیت این کشور ارائه کردند و از حضرت آیت الله نوری همدانی برای بهبود فعالیت های خود رهنمود خواستند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با اشاره به نقشه های استکبار جهانی برای اختلاف افکنی بین مسلمانان، وحدت و تکیه بر مشترکات را یک اصل مهم برای مقابله با توطئه دشمنان ذکر کرد.
این مرجع تقلید تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی اساس اسلام را نشانه گرفته است و در این بین کاری هم به شیعه و سنی ندارند، نخستین گام این است که مسلمانان حول محور قرآن وحدت داشته باشند.
حضرت آیت‌‌الله نوری‌همدانی افزود:‌ با توجه به بیداری اسلامی افق روشنی پیش روی مسلمانان جهان و امت اسلام قرار داده شده است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای عزت و اعتلای دین اسلام استفاده کرد.
وی علمای کشور پاکستان را به وحدت فراخواند و خطاب به آنان بیان داشت: در مقابل آمریکایی ها با استقامت بایستید و مانع برگشت نیروهای ناتو به خاک پاکستان شوید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات