۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۷۲۷
امام جمعه آمل:

مدیران اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: حرکت در مسیر عدالت و اخلاق امری است که هم موجب رضایت مندی ارباب رجوع را فراهم می آورد و هم سبب رضایت حضرت حق خواهد شد.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه آمل امروز در جمع مسؤولان و کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته این شهرستان با بیان این که مدیران باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: حرکت در مسیر عدالت و اخلاق امری است که هم موجبات رضایت مندی ارباب رجوع را فراهم می آورد و هم سبب رضایت حضرت حق خواهد شد.


وی با بیان این که خدمت مسؤولان باید در نظام اسلامی صادقانه باشد، خاطرنشان کرد: صداقت زمینه ساز رشد و تعالی خواهد بود که اگر این امر در مجموعه ادارات ما نهادینه شود برکات فراوانی از آن حاصل خواهد شد.

 

امام جمعه آمل خدمت رسانی را مهم‌ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان و مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

وی با تأکید بر این‎که حل مشکلات آحاد مردم باید اولویت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، افزود: مدیران باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی مردم را ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و با بیان این‎که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم را داشتند، گفت: رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان مهم ترین سفارش امام راحل به مسؤولان و کارگزاران نظام بود.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که مسؤولان باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنند، یادآور شد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.


حجت الاسلام رحمانی با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده مجموعه شهرداری آمل و سازمان های وابسته گفت: شکایت های کمتری به دفتر امام جمعه در رابطه با مسائل و مشکلات شهری می رسد و این نشان از ایفای وظیفه شایسته مجموعه است که باید خدمات ارزنده به شهروندان تداوم یابد.


وی با بیان این که ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی درونی در انسان است، خاطرنشان کرد: نعمت ارزنده ماه رمضان از سوی خداوند منان به ما انسان ها باید به بهترین نحو ممکن بهره برداری گردد و نکته مهم تر این است که روحیه اعتقادی و دینی والایی که در این ماه به وجود می آید باید در ما استمرار داشته باشد.


امام جمعه آمل با اشاره به این که پایان ماه رمضان باید آغاز شروعی دوباره در ما انسان ها باشد، خاطرنشان کرد: انسان باید در همه لحظه های زندگی با اخلاص و تقوای والا به خداوند منان توجه کند که این امر مانع حرکت وی به سمت گناهان خواهد شد و او را به مسیری شایسته رهنمون خواهد کرد.


حجت الاسلام رحمانی در پایان گفت: تعالی و تکامل معنوی زمینه ساز سعادت در زندگی انسان خواهد شد که باید به این امور ارزنده اهتمام خاصی داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت والا در صراط مستقیم حرکت کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات