۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۳۵۶

راه اندازی نشریه تخصصی پژوهش در مدارس علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی از راه اندازی نشریه تخصصی پژوهش در مدارس علمیه استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
راه اندازی نشریه تخصصی پژوهش در مدارس علمیه آذربایجان غربی

 

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: با هدف بالابردن توان علمی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان، نشریه تخصصی پژوهش در مدارس راه اندازی می شود.

 

وی با اشاره به هدف گذاری معاونت پژوهش حوزه علمیه استان بر اجرای طرح و برنامه های کاربردی افزود: نبود طرح های عملی مدون در حوزه ساماندهی فعالیت های پژوهشی سبب می شود اقدامات انجام شده در این عرصه نمود و بازتاب جدی نداشته باشد.

 

این مسؤول، اجرای کارگاه های آموزشی توجیهی ویژه اساتید حوزوی را یکی از الزامات ارتقای کمی و کیفی توان پژوهشی طلاب استان عنوان کرد و اظهارداشت: برای اینکه بتوانیم آثار فاخر در حوزه پژوهش ارائه دهیم باید اساتید حوزوی را با اسلوب و روش های جدید پژوهش آشنا کنیم چرا که پایه و اساس کارهای تحقیقاتی و پژوهشی از سوی طلاب وجود اساتید توانمند و برجسته است.

 

حجت الاسلام عبدی فام، تبادل اطلاعات علمی میان شاگرد و استاد را در مدارس حوزوی مهم دانست و افزود: اگر اساتید عرصه پژوهش را جدی گرفته و با اهتمام بیشتری وارد فعالیت های علمی شوند، از طلاب نیز می توان ارائه آثار قابل قبولی را انتظار داشت.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه استان روز شنبه هجدهم شهریور ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و جمعی از مسؤولان استانی در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات