۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۷۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

منطق اسلام دشمنان را ذلیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: استکبار توان مقابله با منطق صریح دین مبین اسلام را ندارد.
منطق اسلام دشمنان را ذلیل کرده است

 

حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی اظهار داشت: منطق قوی اسلام همواره برای دشمنان موجب ایجاد مشکلاتی شده است.

 

وی با تاکید بر این‌که منطق اسلام دشمنان را ذلیل کرده است، خاطرنشان کرد: انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) راه فرار استکبار از این منطق قوی اسلام و سرپوش گذاشتن بر جنایات ضدبشری خود در نقاط مختلف جهان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به گسترش روزافزون موج اسلام‌گرایی در جهان و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف گفت: موج اسلام‌گرایی و گرایش به مکتب تشیع، موجب شده تا دشمنان اسلام به ناچار این چنین اقدامات غیراصولی را پیگیری کنند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام از این واقعیت غافلند، که چنین اقداماتی نه‌تنها موجب خدشه‌ در چهره واقعی اسلام و وجود مبارک رسول اکرم(ص) نخواهد شد، بلکه اذهان بشری را بیدار و آگاه می کند که چرا دشمنان همواره درصدد القای باورهای غلط از اسلام و مسلمانان هستند.

 

حجت‌الاسلام معبودی عامل اصلی توهین به مقدسات مسلمانان را شکست دشمنان در مقابله با گسترش بیداری اسلامی دانست و با بیان این‌که اقدامات استکبار موجب توجه و آشنایی مردم جهان با دین مبین اسلام می شود، تصریح کرد: هدف استکبار جهانی از تولید چنین فیلم‌هایی موهنی، تسخیر ذهن و روان مردم غرب و راه‌اندازی موج اسلام‌هراسی در سراسر دنیا است.

 

وی با اشاره به این‌که ملت‌های مسلمان همچون گذشته در برابر این اقدامات استکبار ایستاده و اعلام انزجار می‌کنند، اضافه کرد: دشمنان اسلام برای نجات خود از گرفتاری‌ها و با هدف انحراف اذهان جامعه متوسل به اقدامات توهین آمیز می شوند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان مسلمانان به ویژه نخبگان جامعه اسلامی را آگاه به مقابله با تحرکات ضداسلامی استکباری دانست و افزود: امت اسلامی این اقدامات را محکوم می کنند و تاکید دارند که توهین به مقدسات هیچ یک از ادیان الهی نه تنها پسندیده نیست، بلکه حرام می باشد./935/پ202/ب

ارسال نظرات