۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۹۹۷۴
مدیرعامل خبرگزاری رسا:

رشادت‌های روحانیان در دوران دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل خبرگزاری رسا، نقش روحانیت را در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل توصیف کرد و خواستار معرفی این نقش ارزشمند به نسل جدید شد.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی، عصر امروز در مراسم راه‌اندازی بخش اخبار روحانیت و دفاع مقدس خبرگزاری رسا، با تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به نقش مؤثر طلاب رزمی تبلیغی در دوران دفاع مقدس، خواستار انتقال رشادت‌های روحانیان به نسل جدید شد. 

 

وی در ادامه همگرایی حوزه و حاکمیت، پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه و آشناکردن اقشار مختلف حوزه با ظرفیت‌های رسانه، خبر و خبرگزاری را سه هدف کلان خبرگزاری رسا از ابتدای تأسیس برشمرد. 

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه به عنوان خاستگاه نظام اسلامی نام برده‌اند، اظهار داشت: طلاب علوم دینی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام دارند و دشمن که به این مسأله پی برده، برنامه خود را از همین حوزه برای دشمنی با نظام شروع کرده است. 

 

حجت‌الاسلام محققی به تلاش گسترده سردمداران جنگ‌های اخیر به ویژه جنگ خلیج فارس و جنگ افغانستان برای توجیه افکار عمومی اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از خبرنگاران، برای توجیه و همراه کردن افکار عمومی با خود تلاش می‌کند که این امر اهمیت کار رسانه را می‌رساند. 

 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرگزاری رسا برای طلاب در قم و سایر استان‌ها، گفت: خبرگزاری رسا در تلاش است با جریان‌سازی‌ خبری مناسب، آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب در حوزه و از حوزویان است، پیگیری و اقشار مختلف حوزه را با ظرفیت رسانه، خبر و خبرگزاری آشنا کند.

شایان ذکر است اخبار روحانیت و دفاع مقدس از اینجا قابل دست‌رسی است. /920/پ202/ن

ارسال نظرات