۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۰۹۷
در محکومیت اهانت به پیامبر؛

همایش بزرگ قرآنی محمد رسول رحمت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ قرآنی محمد رسول رحمت در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در اهواز برگزار شد.
پيامبر اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ قرآنی محمد رسول رحمت با هدف محکومیت توهین شیطانی استکبار جهانی به ساحت پیامبر اکرم(ص)، امروز با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جامعه قرآنی خوزستان در سالن اجتماعات شهید زمانی تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

براساس این گزارش تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاریان برتر و ممتاز خوزستانی از برنامه های ویژه این همایش بزرگ بود.

آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با محکوم ساختن اهانت اردوگاه استکبار جهانی به ساحت قدسی پیامبر خوبی ها(ص)، به آیه قرآنی « یا ایها الرسول لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملتهم » اشاره و تأکید کرد: خروش مسلمانان در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا با پیام سراسر غیرت و داهیانه مقام معظم رهبری بسیار حرکتی ارزنده و بجا از مسلمانان جهان بود که تا به امروز این حرکت بزرگ ادامه دارد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که آتش خشم مقدس امت اسلامی همچنان شعله ور و فروزنده است ابراز داشت: خروش بزرگ و باشکوه مسلمانان که منجر به تعطیلی جاسوس خانه های آمریکا در بسیاری از کشورهای اسلامی شده است کمترین وظیفه مسلمانان در قبال ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آیه قرآنی بیان داشت: خداوند متعال در این آیه به پیامبر اکرم(ص) خطاب می کند که یهود و نصاری از تو راضی و خشنود نمی شوند مگر اینکه از آیین و رسم آنها تبعیت کنی و پرستش و ستایش خداوند یکتا را به فراموشی بسپاری.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: در صورتی می توان رضایت دشمن را جلب کرد که از خداوند متعال، قرآن کریم، اسلام و اهل بیت(ع) دوری ورزیم و در مقابل خواسته های نامشروع آنان مانند خادمی کوچک و ذلیل سر تکان دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سخن از عبودیت، اعجازهای قرآنی و کرامات اهل بیت(ع) به سود دشمنان نیست بلکه به ضرر آنها است؛ از این رو تنها سخنی که با ذائقه دشمنان سازگاری دارد نفی خداوند متعال، قرآن کریم و انکار عظمت و بزرگی اسلام و اهل بیت(ع) است.

آیت الله حیدری با بیان این که توجه به خواسته های نامشروع دشمنان حمایت و پشتیبانی را به همراه دارد گفت: بدون شک دشمنان از کسانی حمایت خواهند کرد که ضدیت خود با اسلام و قرآن را نشان داده باشند و حاضر هستند هزینه  گزافی را برای حمایت از آن بپردازند اما کسی که مدافع اسلام و قرآن باشد دشمنان هرگز نسبت به او دل خوش نشان نمی دهند و نخواهند داد.

عضو خبرگان رهبری دل سپردن به خواسته های شیطانی و نامشروع دشمنان را عملی غلط و باطل دانست و اظهار داشت: راه و مسیر دشمنان مشخص و مسیر آنها باطل است که دل سپردن به کسی که مسیری غلط را در پیش می گیرد قطعا دوری خداوند از او را به دنبال خواهد داشت.

پژوهشگر و نویسنده حوزوی با تأکید بر این که اسلام حق و اردوگاه استکبار جهانی باطل است، بیان داشت: اسلام مظهر دفاع از حقوق انسانیت و آزادگی است و جبهه استکبار جهانی بی شک مظهر ضلالت و گمراهی بشریت است./9461/پ202/ب

ارسال نظرات