۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۵۹۶
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

دشمنان توان سقوط دولت بشار اسد را ندارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان ضمن تاکید بر ناتوانی دشمنان بر سقوط دولت بشار اسد، گفت: آمریکا، اسرائیل و متحدانشان نمی توانند دولت سوریه را ساقط کنند، اگر می توانستن در سه ماه اول این کا را انجام می دادند.
سيد ابراهيم امين السيد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الانتقاد، سید ابراهیم السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، در مراسمی در شهر قصر نباء لبنان با اشاره به موضوع به بحران سوریه، گفت: برای دشمنان سوریه یکی از اصلی ترین اهداف سقوط دولت سوریه است که منافع اسرائیل در این کشور به خوبی حفظ شود.


وی افزود: آنچه که در سوریه در حال رخ دادن است کاملا به نفع آمریکا و اسرائیل است زیرا این کشورها به دنبال از بین بردن ارتش سوریه و ایجاد درگیرهای قومی طائفه ای و مذهبی هستند.


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد: ما نظاره‎گر اتفاقات سوریه نیستیم و همگی سعی و تلاش خود را برای مقابله با آمریکا و اسرائیل انجام میدهیم که تواند به شورشیان سوریه کمک بکند.


وی خاطر نشان کرد: اگر قرار بود دولت سوریه سقوط کند در همان سه ماه اول درگیری‎ها سقوط می کرد، اکنون بیش از یک سال و شش ماه است که نتوانستند این دولت را ساقط کنند و هرگز هم نمی توانند./994/ب901/ک

ارسال نظرات