۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۳۶۴
آیت الله طبرسی:

دنیا قادر به درک پیوند ناگسستنی ملت ایران با رهبری نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با بیان این که دنیا قادر نخواهد بود پیوند و ارتباط قلبی و درونی ملت ایران با رهبری انقلاب را درک کند،گفت: رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً متمایز از دیگر رهبری های موجود در دنیا است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در این سفر بار دیگر عشق و علاقه قلبی مردم با رهبری انقلاب به رخ دنیا کشیده شد.

 

وی با بیان این که پیوند ملت ایران با ولی فقیه خود یک پیوند ناگسستنی است، افزود: مردم کشورمان تا پای جان پای رهبری انقلاب خواهند ایستاد و هیچ گاه در سه دهه اخیر رهبر انقلاب را تنها نگذاشته اند.

 

دنیا قادر به درک پیوند ملت ایران با رهبری انقلاب نخواهد بود

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دنیا قادر نخواهد بود پیوند و ارتباط قلبی و درونی ملت ایران با رهبری انقلاب را درک کند، بیان داشت: رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً متمایز از دیگر رهبری های موجود در دنیا است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که مردم خراسان شمالی نشان دادند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی باز هم رهبر و ولی خود را رها نخواهند کرد، گفت: دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که تحریم و مشکلات اقتصادی نمی تواند پیوند ملت با رهبر را تضعیف کند.

 

دشمنان در پی ذبح اقتصادی کشور هستند

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات نوسان ارز در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان خارجی از همه ابزار خود استفاده می کنند تا همان طور که جوانان ما را در هشت سال جنگ ذبح کردند امروز نیز اقتصاد ما را ذبح کنند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که این گونه تلاش ها در برابر ملت ایران اسلامی از همان روزهای اول شکست خورده بوده است، ادامه داد: این ملت هشت سال جنگ تحمیلی را با تبعیت از ولی فقیه با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشته اند و دیگر در برابر فشارهای اقتصادی غرب باز نخواهند ماند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر وحدت و همدلی مسؤولان و سران قوا تأکید کرد و گفت: امروز تنها راه گذر از بحران های ایجاد شده وحدت و انسجام داخلی است تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

 

ملاک ما  در همه امور  نظر رهبری انقلاب است

 

وی با تأکید براین که ملاک ما آن چیزی است که رهبری انقلاب مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: ممکن است در آستانه انتخابات برخی ها مطالبی را بیان کنند، اما ما گوش به فرمان ولی فقیه هستیم. 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در همه دنیا نهادینه شده است، گفت: انقلاب های مردمی که در منطقه و دیگر کشورهای جهان رخ داده است برگرفته از انقلاب ملت ایران است.

 

ملت ایران در سایه ارزش های دینی در دنیا عزتمند است

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز دنیا از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عصبانی است، تصریح کرد: ملت ایران در سایه ارزش های دینی در عرصه بین المللی عزتمند است. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) بر بهره گیری بیشتر نسل جوان از سیره عملی این امام همام در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

 

وی با اشاره به این که امروز عرفان های کاذب و نوظهور از سوی دشمنان در جامعه اسلامی ترویج می شود، خاطرنشان کرد: آگاهی و بصیرت راه مقابله با این تهاجم سازمان یافته غرب علیه اسلام ناب است.

 

ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه الگویی برای نسل جوان است

 

امام جمعه ساری همچنین به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: ‌ازدواج این دو بزرگوار یک ازدواج الگویی است و امیدواریم فرزندان ما هم عاقلانه ازدواج و عاشقانه زندگی کنند. 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که فضای ازدواج باید فضای سازگاری و فداکاری باشد، گفت: جنگ، نزاع و طلاق امروز از آسیب‌های جامعه ما است که به نوعی ارمغان شوم غرب محسوب می‌شود./950/پ201/ج

ارسال نظرات