۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۴۲۷۷۸
محمدعلی رامین:

فیلم موهن اخیر اهانتی آشکار به بشریت است

خبرگزاری رسا ـ دبیر بنیاد جهانی بررسی هولوکاست گفت: فیلم موهن اخیر برای تخریب شان و جایگاه پیامبر اسلام(ص) ساخته شده و اهانتی آشکار به حقوق، کرامت و اخلاق بشریت است.
محمد علي رامين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدعلی رامین، معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در نشست تحلیل و بررسی فیلم موهن در دانشگاه پیام نور تبریز اظهار داشت: دشمنان امت اسلامی هر لحظه در حال رصد جوامع اسلامی و میزان حساسیت مسلمانان به اعتقادات دینی خود هستند.


وی با بیان این‌که هتک حرمت مقدسات دینی هر از چند گاهی با هدف آزمایش مسلمانان از سوی دشمنان صورت می گیرد، گفت: هدف دیگر سردمداران نظام‌های مستکبر و سلطه لیبرالیستی غرب قبح‌زدایی از توهین به مقدسات دینی و در نهایت بی تفاوتی مسلمانان نسبت به اعتقادات خود است، اما همچون گذشته بار دیگر دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده است.


معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این‌که دشمن لحظه‌ای از کینه‌توزی علیه مسلمانان غافل نیست، افزود: دشمن گاهی خود را در قالب سلمان رشدی، تری جونز و یا یک کاریکاتوریست دانمارکی آشکار می‌کند و زمانی دیگر با ساخت فیلم موهن که حتی هیچ ارزش هنری ندارد، به دنبال تحقیر مسلمانان و توهین به ارزش‌های اسلامی آنان هستند.


رامین با بیان این‌که نظام سلطه غرب با استفاده از ابزارهای روز مانند ماهواره، اینترنت درصدد پیاده سازی مقاصد شیطانی خود در ممالک اسلامی است، تصریح کرد: ساخت فیلم موهن که قلوب مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار کرده، نوعی اعلام جنگ کفر با اسلام توحیدی است.


وی افزود: برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن بایستی مواضع استکبار را شناخت و با ابزار مناسب اقدام کرد، اگر در گذشته ماجرای سلمان رشدی فراموش نمی‌شد امروز غرب به خود جسارت ساخت فیلم توهین به پیامبر (ص) را نمی‌داد، فیلم موهن اخیر برای تخریب شان و جایگاه پیامبر اسلام(ص) ساخته شده و اهانتی آشکار به حقوق، کرامت و اخلاق بشریت است.


دبیر بنیاد جهانی بررسی هولوکاست فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام را سراسر توهین، تحقیر و تمسخر دانست و گفت: گاهی خداوند نعمت‌های فراوانی در اختیار انسان می‌گذارد اما انسان از آنها غافل است و خداوند دشمن را مامور بیداری ما قرار می‌دهد، بایستی با درک برکات وجود و معنوی نبی مکرم اسلام بیش از گذشته در تبیین شخصیت منور خاتم انبیای الهی اهتمام ورزید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود تغییر سه مولفه ایدئولوژیک نظام اسلامی یعنی امامت‌گرایی، امت محوری و عدالت گستری را جمله از برنامه‌های دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: دشمن قصد برهم زدن ساختار الهی و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انحراف در اصول و آرمان های نهضت مردمی سال 57 را دارد./935/پ202/ج

ارسال نظرات