۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۴۰۷۵
آیت الله موسوی جزایری خطاب به مسؤولان:

میز ریاست را مسیر رسیدن به آخرت مطلوب بدانید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان میز اداره و ریاست را فرصتی برای اشتغال برای آخرت دانست و اظهار داشت: اگر تصور شما از رفتن به محل کار خدمت به مردم باشد آن زمان است که کار شما عبادت خواهد.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در دومین جلسه درس اخلاق مدیران ادارات استان خوزستان برگزاری چنین جلساتی را فرصتی برای توسل به اهل بیت(ع) و کسب فیض از کلام آن بزرگواران دانست و افزود: امام رضا(ع) می فرمایند گفتار ما را به مردم برسانید که شنیدن آن سبب خواهد شد مسلمانان قدر اهل بیت را بدانند.


امام جمعه اهواز توجه به خواست خدا را مهم ترین عامل موفقیت انسان در کار و زندگی دانست و گفت: اگر بخواهیم در مسیر ائمه اطهار(ع) قرار گیریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید جامعه، دولت و دستگاه‌های اجرایی در نظام اسلامی خدا محور باشند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری خدامحوری را قرار گرفتن در مسیر اوامر باری تعالی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در خط خدا باشیم باید جامعه را به سمت خدا محوری سوق دهیم.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که دید ما از رفتن به محل کار باید خدمت به نظام اسلامی و نه مشغول شدن به دنیا باشد ابراز داشت: اگر تصور از کار مشغول شدن به دنیاست بدانید که سالک طریق نیستید.


نماینده ولی فقیه در خوزستان میز اداره و ریاست را فرصتی برای اشتغال برای آخرت دانست و اظهار داشت: اگر تصور شما از رفتن به محل کار خدمت به مردم باشد آن زمان است که کار شما عبادت خواهد.


استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار داشت: جامعه اسلامی خدا محور است و همه برنامه‌‎های آن باید برای خدا و در حال حرکت برای رسیدن به او باشد.  


آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: در این راه ممکن است مشکلاتی پیش آید که آنها را نیز با استعانت به خداوند متعال باید پشت سر گذاشت، همان گونه که در جنگ تحمیلی ملت ایران با صبر  و استقامت از موانع بسیاری عبور کرد.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) بر برگزاری پیوسته جلسات اخلاق مدیران ادارات تأکید کرد./9464/پ202/س

ارسال نظرات