۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۴۴۹۷۴
جامعه مدرسین:

13 آبان تداوم غدیر است/ مردم و مسؤولان از ارزش ها دست نخواهند کشید

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای به مناسبت یوم الله 13آبان،‌ از این روز به عنوان تداوم غدیر یاد و تاکید کرد: آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نظام، از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دست نخواهند کشید.
جامعه مدرسين

  
به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 13 آبان اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه جامعه مدرسین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در سیزدهم آبان‌ماه، سالروز تبعید حضرت امام (ره) و روز دانش‌آموز چیزی نیست که به سادگی از ذهن‌ها محو شود. این رخداد بزرگ که امام عظیم الشأن ما از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، ایستادگی در برابر رژیم زورگویی بود که سال‌های فراوان به چپاول اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورمان مشغول بود. این رخداد بزرگ هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد. همچنین این حماسه به یادماندنی، فصل تازه‌ای برای مبارزه با هرگونه زیاده‌خواهی دولت‌های مستکبر بود.

 

اکنون که بیش از سی سال از آن حادثه عظیم می‌گذرد، ذره‌ای از دشمنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل نسبت به ملت ایران کم نشده است؛ با این همه دشمنان انقلاب با ترفند‌های گوناگون می‌کوشند تا دولت و ملت ایران را در برابر تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی نا مقاوم جلوه دهند؛ حال آنکه آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نظام، از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دست نخواهند کشید و در برابر زورگویی‌های مستکبران – بخصوص آمریکای جنایتکار – خواهند ایستاد؛ بویژه آنکه در این روزها شاهد نسل کشی مسلمانان در کشور میانمار، آواره ساختن هزاران نفر و سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایات هستند.

 

امسال، تقارن سیزدهم آبان با روز عید غدیر، حال و هوای تازه‌ای را به آن بخشیده است. آری، به واقع سیزدهم آبان تداوم غدیر است و غدیر سرشار از توحید و بندگی پروردگار و مبارزه با طاغوت‌ها و دشمنان بشریت است و نکته‌ای که در این زمان حساس باید بسیار مورد توجه قرار گیرد همدلی، همراهی و حفظ وحدت مسئوولین و دوری از هرگونه تفرقه و ایجاد چالش و بهانه‌ دادن به دست استکبار جهانی، توجه به وضعیت معیشت ملت شریف ایران اسلامی و مهار گرانی‌های اخیر است.

 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و پاسداشت حماسه سیزدهم آبان، همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جمعه دوازدهم آبان دعوت می‌نماید.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم./924/د102/ج
 

ارسال نظرات