۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۴۶۲۰۶

چهل و ششمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

 

دوره آموزشی تخصصی تبلیغ در تبریز، فعالیت 100 روحانی ناظر بر ذبح شرعی در آذربایجان‌شرقی، خداحافظی حجت الاسلام لطیفی از حوزه علمیه استان، راه اندازی موزه مجازی مفاخر فقهی و علمای آذربایجان، تأکید شهرداری تبریز بر اجرای طرح توسعه حوزه علمیه طالبیه و بازدید مدیرعامل خبرگزاری رسا از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

 

فعالیت علمی طلاب حوزه علمیه بناب در برنامه‌های پژوهش‌محور، شرکت طلاب ورزشکار آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری، برگزاری همایش روحانیان سراب و شبستر، همایش نقد عرفان های نوظهور در تبریز، مجلس گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله قاضی، رونمایی از تمبر اختصاصی شهید آیت الله قاضی و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، «درسی دیگر در مکتب ولایت فقیه» در ستون دیدگاه و «سیره آیت الله سید علی قاضی در خانه» در ستون اخلاق در حوزه این شماره به چاپ رسیده است.

 

همچنین گزارشی از کنگره نکوداشت سیدعلی‌ آقا قاضی در تالار وحدت تبریز و گزارشی از مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه تبریز در صفحات پرونده و آخر چهل و ششمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.

 

گفتنی است دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ق

ارسال نظرات