۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۵۶۳
رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله توان برهم زدن معادلات منطقه را دارد

خبرگزاری رسا رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان ضمن اشاره به قدرت حزب الله لبنان، گفت: مقاومت قدرت آن به حدی رسیده است که می تواند معادلات منطقه را برهم بزند و معادلات خود را تحمیل کند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت روز شهید در حسینیه شهر دیر قانون برگزار شد، ضمن اشاره به قدرت حزب الله گفت: مقاومت به نقطه ای رسیده است که می تواند معادلات منطقه را برهم بزند و معادلات خودش را به منطقه تحمیل کند.


وی افزود: امروز لبنان می تواند در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و این قدرت به حدی رسیده است که لبنان می تواند از منافع و ثروت های خود مانند نفت دفاع کند.


رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: استخراج نفت از عمق دریا برای لبنان یک پیروزی دیگر در مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می شود به طوری که در سال های گذشته به دلیل ممانعت این رژیم از این نعمت الهی و ثروت لبنان بی بهره بودیم.


وی اظهار داشت: رهبران و قدرت های منطقه روبه زوال هستند و همچنین ساخت پهپاد ایوب خواب و آسایش را از آنان گرفته به گونه ای که حتی قدرت درک این موضوع را از دست داده اند.


سید هاشم صفی الدین تصریح کرد: ضروری است که سران لبنانی بیشتر بر وحدت، انسجام و تعامل بین خود اهمیت دهند، زیرا رژیم صهیونیتسی در صدد از بین بردن امنیت و به چالش کشاندن لبنان است./994/ب902/د

ارسال نظرات