۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۷۰۷۴

فریاد ضدصهیونیستی مردم تبریز طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه تبریز در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه راهپیمایی کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران جمعه تبریز امروز پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه، از مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز به سمت میدان ساعت در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه راهپیمایی کردند.

 

مردم تبریز با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، مسلمان به پا خیز قدس در انتظار است، حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست و فلسطین، فلسطین، حمایتت می کنیم دور تازه جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

 

همچنین اقشار مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب مدارس علمیه تبریز با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار توقف حملات بی‌رحمانه اشغالگران به مردم بی دفاع غزه شدند.

 

اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی امروز با شرکت گسترده در راهپیمایی، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تأکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.

 

 مردم همیشه در صحنه تبریز امروز در حالی فریاد ضدصهیونیستی سر دادند که بیداری اسلامی به عنوان مولود ابتکار امام راحل(ره) و انقلاب ملت ایران، جغرافیای اسلامی را درنوردیده و آرمان آزادیخواهی و حمایت از حق ملت مظلوم فلسطین به عنوان قطب‌نمای خیزش ملت‌ها درآمده است.

 

بنا بر این گزارش؛ در پایان، بیانیه محکومیت جنایت های صهیونیست ها در خاک فلسطین اشغالی قرائت شد. در این بیانیه، با محکومیت حمایت های آمریکا و انگلیس از حملات رژیم صهیونیستی و سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر و برخی کشورهای عربی در مقابل این جنایت ها، بر ضرورت حمایت از گروه های مقاومت فلسطینی تاکید شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات