۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۵۱۳۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت ولایی تنها راه نجات از فتنه سال 88 بود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ولایی گفت: هدف اصلی تئوری پردازان انقلاب های مخملین در خارج از کشور، تضعیف و حذف جایگاه ولایت فقیه و در نهایت براندازی نظام اسلامی است.
تجلي بصيرت و ولايتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس‌ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش 9 دی در اداره کل تعاون، با اشاره به بخشی از بیانات امام راحل مبنی بر عبرت از حوادث تاریخی اظهار داشت: حماسه 9 دی، رویارویی همه جانبه استکبار با نظام اسلامی ایران بود.

 

وی با تأکید بر این‌که بصیرت ولایی تنها راه نجات از فتنه سال 88 بود، خاطرنشان کرد:  مردم ایران با هوشیاری، درایت و مدیریت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند برای چندمین بار استکبار جهانی را در رویارویی همه جانبه با حقیقت نظام اسلامی ایران شکست دهند.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که هدف اصلی تئوری پردازان انقلاب های مخملین در خارج از کشور، تضعیف و حذف جایگاه ولایت فقیه و در نهایت براندازی نظام اسلامی است، گفت: سال ها زمان نیاز داریم تا ابعاد مختلف فتنه 88 را واکاوی و تبیین کنیم، در حقیقت فتنه 88 چکیده تمامی توطئه های دشمن طی سه دهه گذشته بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که تحلیلگران آمریکایی و صهیونیستی نیز بر شکست مفتضحانه در جریان فتنه 88 اعتراف کرده اند، افزود: باید به این امر واقف بود که اگر آمریکا و استکبار جهانی بدانند در حمله نظامی به ایران، پیروز می شوند، لحظه ای برای حمله نظامی به ایران درنگ نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام ولایی خواستار واکاوی در حوادث 8 ماهه فتنه 88 شد و تصریح کرد: نسل جوان جامعه برای آگاهی از فتنه‌های روز دشمن نیازمند شناخت دقیق از سوابق شوم استکبار هستند، در غیر این صورت گرفتاری در دام توطئه های روزافزون استکبار دور از انتظار نخواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا 9 دی را مظهر صبر و اقتدار مردم ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: در شرایطی که هدف سکولاریسم حذف حاکمیت دینی از زندگی اجتماعی ملت های مسلمان است، باید کوشید با گرایش و توجه عمیق به سبک زندگی اسلامی این توطئه نرم دشمنان را نقش بر آب کرد./935/پ203/پ

ارسال نظرات