۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۱۶۰۶

روزانه 23 ساعت زندان انفرادی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ در ایالت تگزاس آمریکا، زندانیان 23 ساعت از روز را در سلول انفرادی می گذرانند و هیچ گونه تماسی با آدم ها ندارند.
سلول انفرادي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه صدای آمریکا یکی از برنامه های خود را به تشریح فعالیت های سارا کویین، فعال مدنی مخالف مجازات اعدام در ایالات‌متحده و از حامیان جنبش وال استریت اختصاص داد.

وی که از مدافعین حقوق بشر و فعال سیاسی محسوب می‌شود در اعتراض به وضعیت اسفبار زندانیان در آمریکا گفت: در ایالت تگزاس بدتر از جاهای دیگر با زندانیان رفتار می شود.

او که از نزدیک شرایط این گونه زندان ها را دیده است، در ادامه افزود: در این ایالت، زندانیان 23 ساعت از شبانه روز را در سلول انفرادی بسر می‌برند و هیچ‌گونه تماسی با دیگران ندارند.

اینگونه موارد نقض حقوق بشر، آن هم در کشوری که به دروغ خود را مهد آزادی های نوین بشری می داند، نشانگر فاصله بسیار زیاد حرف تا عمل این مدعیان دروغین دموکراسی در جهان است.

حال از شبکه های ماهواره ای که با کوچک‌ترین ادعا، آن هم دروغین و بی پایه؛ درباره بدرفتاری با زندانیان یا زنان و کودکان در ایران، فریاد نقض حقوق بشر سر داده و جامعه جهانی را به مقابله با جمهوری اسلامی می خواند، باید پرسید که چرا در قبال این گونه فجایع اربابان خود مهر سکوت بر لب می‌زنند./9161/ن

 

 

ارسال نظرات