۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۵۵۱۵۰
آیت الله طبرسی:

راهیپمایی 22 بهمن صحنه نمایش اقتدار ملت ایران به دنیا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر گفت: راهیپمایی 22 بهمن امسال صحنه نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران به دنیا است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش میثاق با رهبری ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ساری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، به نقش ملت ایران در پیروزی نهضت عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه، وحدت و ولایت مداری ملت ایران مهم ترین عامل در به ثمر نشستن نهضت انقلاب اسلامی است.

 

وی ایام الله دهه فجر را یادآور وحدت و همدلی ملت ایران در برابر رژیم منحوس پهلوی دانست و خاطرنشان کرد: این مردم در زیر پرچم ولایت و رهبری فقیهی آگاه و عالم توانستند نهضتی عظیم در جهان خلق کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز گفتمان انقلاب به گفتمان غالب در عرصه جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: غرب در برابر عظمت ملت ایران به زانو درآمده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) امروز در عرصه جهانی عزتمندانه حضور دارند، تصریح کرد: وحدت ملت ایران اسلامی عامل اصلی پیروزی در برابر رژیم پهلوی بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ولایت مداری ملت ایران در 34 سال گذشته به رخ جهانیان کشیده شده است، بیان داشت: ملت ما همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند و هیچ گاه در این مسیر دچار کاستی نخواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه، ولایت مدار، مؤمن و انقلابی توصیف کرد و با بیان این که کارنامه حضور این ملت در صحنه های حساس این انقلاب کاملاً روشن و واضح است، ادامه داد: دنیا بداند که ملت ایران اسلامی مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که با وجود همه توطئه های دشمنان، نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف تنها گوشه ای از موفقیت های نظام دینی است.

 

وی با اشاره به این که تحریم ها تنها به فرصتی برای رشد و شکوفایی ملت ایران مبدل شده است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در زیر سایه وحدت و خودباوری به دنیا ثابت کردند که می‌توانند تحریم‌های آنها را دور بزنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که این تجدید میثاق همان تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل است، گفت: مردم کشورمان امسال نیز با حضوری پرشور و بی نظیر در راهیپمایی 22 بهمن دنیا را مبهوت عظمت و اقتدار خود خواهند کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات