۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۶۳۷
امام جمعه نور:

ملت ایران وحدت عملی خود را در 22 بهمن به نمایش خواهند گذاشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با اشاره به این که روز 22 بهمن به عنوان مانور بزرگ سیاسی ملت ایران است، بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در این روز بزرگ به دشمنان نشان خواهند داد که علی رغم مشکلات دست در دست هم و با اقتداری ارزنده در روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.
امام جمعه نور

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب، گفت: دهه مبارک فجر سبب عزت و عظمت ایران اسلامی شد.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی نشان داده است که به آرمان های والای انقلاب پایبند است، خاطرنشان کرد: مردم ایران حضور ارزنده و حماسی را در روز 22 بهمن خواهند داشت.

امام جمعه نور با اشاره به این که روز 22 بهمن به عنوان مانور بزرگ سیاسی ملت ایران است، بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در این روز بزرگ به دشمنان نشان خواهند داد که با وجود مشکلات دست در دست هم و با اقتداری ارزنده در روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام باقرزاده با تأکید بر این که پیام مردم به مسؤولان داخلی نظام این است که وحدت عملی را از ما بیاموزید، گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات موجود در جامعه تلاش کرده و اقدامات خود را در این راستا مصروف دارند.

وی با بیان این که مانور بزرگ 22 بهمن به عنوان رزمایش ملی و رفراندوم سالانه ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن به عنوان مهر تأییدی بر انقلاب شکوهمند سال 57، نهضت حضرت امام خمینی(ره) و تحکیم پیوند نظام است.

امام جمعه نور با تاکید بر این که راهپیمایی روز 22 بهمن امسال پرشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود، بیان داشت: مردم بزرگوار ایران اسلامی با حضور حماسی خود این روز را به عنوان خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن توجه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه باید بداند که مردم ولایت مدار و بصیرت ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضوری دشمن شکن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های آنها خواهند داد./950/ت302/س

ارسال نظرات