۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۷۷۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

اندیشه ضد استکباری به برکت نظام اسلامی در دنیا جریان گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز بسیاری از ملت‌های دنیا در سایه اسلام ناب و حقیقی در برابر قدرت‌های استعماری و استکباری با اقتداره ایستاده اند، تصریح کرد: پرچم ضد استکباری به برکت انقلاب اسلامی ایران در دنیا برافراشته شده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام ‌جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع تعدادی از مبلغان دینی مرکز استان با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در شرایط به پیروزی رسید که احکام ناب دینی در کنج خانه ها در مهجوریت کامل به سر می بردند، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری یک نهضت عظیم دینی زمینه احیاء دوباره دین و احکام اسلامی را فراهم کرد.

 

وی انقلاب ملت ایران را انقلابی عظیم در دنیا معرفی کرد و با بیان این که نهضت امام راحل در سایه دین آغاز و با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز جمهوری اسلامی ایران در سایه احکام تعالی بخش دینی در عرصه جهانی حضور دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که انقلاب اسلامی نگرش ملت ها را نسبت به اسلام و ارزش های دینی کاملاً تغییر داد، بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز زمینه بیداری ملت ها را فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که امروز بسیاری از ملت های دنیا در سایه اسلام ناب و حقیقی در برابر قدرت های استعماری و استکباری با اقتداره ایستاده اند، تصریح کرد: پرچم ضد استکباری به برکت انقلاب اسلامی ایران در دنیا برافراشته شده است.

 

وی با اشاره به این که امروز ملت ولایت مدار ایران اسلامی به برکت ولایت مطلقه فقیه امروز در دنیا عزتمندانه حضور دارد، بیان داشت: غرب از حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی عصبانی است و تلاش می کند مانع از نقش آفرینی نظام اسلامی شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که غرب می داند نمی تواند بدون نظر ایران اسلامی طرحی را در منطقه خاورمیانه عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نقشی محوری در تحولات خاورمیانه دارد و بدون نظر کشورمان هیچ طرحی قابلیت اجرا شدن در منطقه را ندارد.

 

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که طرح ایران اسلامی غرب علیه کشورمان از همان ابتدا به بن بست رسیده بود، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همه دنیا به اقتدار و عظمت آن اذعان دارند واین در سایه خودباوری و وحدت ملت ایران اسلامی به دست آمده است.

 

وی همچنین به تلاش آمریکا برای جلوگیری از سقوط رژیم صهیونیستی اشاره کرد وبا بیان این که این رژیم جعلی و اشغال گر در سراشیبی سقوط قرار دارد، بیان داشت: تلاش آمریکایی ها برای نگه داشتن رژیم صهیونیستی بی فایده است.

 

مدیرکل تبلیغات گیلان با اشاره به این که صهیونیست ها از پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی به شدت عصبابی و هراسان هستند، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرتمند ترین کشور منطقه در برابر هر قدرت های استکباری ایستاده است.

 

حجت الاسلام یاری در ادامه سخنان خود به پیشرفت های عظیم نظام اسلامی در بخش های مختلف اشاره کرد وبا بیان این که این اقتدار وعظمت در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در سایه ولایت مطلقه فقیه در دنیا عزتمند است.

 

وی همچنین بر ضرورت وحدت در جامعه اسلامی به عنوان یک ضرورت مهم و انکارناپذیر تأکید کرد و گفت: وحدت و همبستگی ملت ایران مهم ترین عامل اقتدار امروز کشورمان است که باید حفظ شود./950/پ202/س

 

ارسال نظرات