۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۵۹۶۲۷
در پی کشتار شیعیان پاکستان؛

تجمع اعتراض آمیز در حوزه های علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در پی کشتار وحشیانه و ضد انسانی مسلمانان پاکستان، علما، اساتید و طلاب مدارس علمیه آذربایجان غربی همزمان با حوزه های علمیه سراسر کشور تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده و شعار های ضد استکباری سر دادند.
تجمع اعتراض آمیز در حوزه های علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با حوزه های علمیه سراسر کشور تجمع اعتراض آمیز علما، اساتید و طلاب در مدارس علمیه آذربایجان غربی برگزار شد.

 

این تجمع اعتراض آمیز از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی و جمعی از علما، اساتید و طلاب در این تجمع اعتراض آمیز حضور داشتند.
حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه استان در این تجمع ضمن محکومیت این حرکت ضد اسلامی همه مسلمانان را به وحدت و یکدلی دعوت کرد.
وی همه این حرکتها را در راستای اختلاف افکنی بین مسلمانان و به راه انداختن جنگ فرقه ای بین مذاهب اعلام کرد.
خطیب جمعه میاندوآب، از همه علمای جهان اسلام به ویژه حوزه های علمیه اهل سنت درخواست کرد ضمن اعلان موضع و محکومیت این حرکت ضد اسلامی و ضد بشری جلوی برادر کشی ها را بگیرند.
حجت الاسلام قهرمانی اضافه کرد: پشت پرده تمام این جنایت ها را که به دست وهابیت و سلفی ها انجام می شود، آمریکای جنایتکار، اسرائیل و استکبار جهانی است.
در ادامه این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعار های "مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل"، " یا ایها المسلمون اتحدو" و " هیهات منه الذله" این کشتار بی‎رحمانه را محکوم کردند.
تجمع کنندگان همچنین از سران کشورهای اسلامی خواستند تا نسبت به حرکت ضد بشری عکس العمل نشان داده و موضع خود را مشخص کنند.
علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) در ادامه با قرائت بیانیه ای پیگیری این جنایت از سوی مجامع بین المللی به ویژه دادگاه بین المللی لاهه و برخورد جدی با عاملان این کشتار بی رحمانه را خواستار شدند.

گفتنی است، تجمع اعتراض آمیز حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور برگزار شد./936/پ202/ب

ارسال نظرات