۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۶۲۹۳۷

دست اسرائیل و آستین بی بی سی

خبرگزاری رسا – وابستگی بی بی سی و جیره خواری اش نسبت به اسرائیل و صهیونیست بر کسی پوشیده نیست ، این بار در ظلم علیه فلسطینیان نیز ارادت خود را ثابت می کند
ماکت قبه الصخره

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی فارسی در گزارشی از نمایشگاه آثار هنری مسلمانان در موسسه حراجی به نام سادبیز که در شهر لندن برگزار شده بود پرداخت.

گزارشگر با آب و تاب فراوان یکی پس از دیگری نقاشی ها و آثار هنرمندان غربی را شرح می دهد و به گونه ای پایداری آثار اسلامی را مدیون هنرمندان غربی معرفی می کند ولی کار به اینجا ختم نشد و نوبت به ماکتی از «قبة الصخره» رسید که با کمال تعجب این ماکت را مسجد الاقصی خواند البته معلوم نیست که معرف انگلیسی نیز همین را گفته باشد ولی از توضیحاتش بر می آید که سعی دارد تا ذهن ها را به نحوی از مسجد الاقصی دور کرده و قبة الصخره را نماد قدس شریف نشان دهد.

این ماکت که از تکه های به هم چسبیده تشکیل شده است دارای گنبدی مشکی رنگ بوده و با جدا کردن تکه ای از آن داخل این ماکت نیز دیده می شود.

این اثر متعلق به 140 سال پیش می باشد و مهر تاییدی بر تعلق این سرزمین به مسلمانان فلسطین است.

صهیونیستها سالهای زیادی است که بخاطر دست یابی به اهدافشان اقدام به تخریب این مسجد کرده و مسجد الاقصی را با شکل قبة الصخره به دنیا نشان داده اند.

امثال این فرافکنی ها از سوی شبکه های وابسته به صهیونیستها زیاد بوده و برای گمراه کردن اذهان عمومی کارهای زیادی انجام داده اند که به راحتی می توان با یک جستجوی معمولی در اینترنت پی به نقشه های شوم اسرائیل برد./1405/9161/خ

ارسال نظرات