۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۶۳۰۰۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال بختیاری:

دیانت و بندگی جزء بایدهای مدیریت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام از دیانت و بندگی خدا به عنوان بایدهای مدیریت اسلامی یاد کرد و ادامه داد: انسان پویا همواره در حال رشد است؛ بنابراین بکوشیم عرصه مدیریت همراه با رشد و شکوفایی باشد و لازمه آن ارتقا خود و مجموعه زیر نظر ما است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست مدیران این استان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار داشت: لازم است مردم و مدیران برای شکل گیری این حماسه و تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی و کار کارشناسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام عمل به شعار سال جاری را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: بیایید در مجموعه کاری خودمان، راه های شکل گیری هر چه بهتر این حماسه را بررسی کنیم تا بتوانیم در تحقق آن به بهترین شکل ممکن موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان انتظارات، بایدها و نبایدهای مدیریتی و اصول مدیریت علوی از دیدگاه امام علی(ع) و ائمه اطهار، تصریح کرد: اساس مدیریت اسلامی به عنوان مبانی اصول حکمرانی در نامه امیر م‍ؤمنان(ع) به مالک اشتر بیان شده که مدیریت اسلامی، بخشی از متن دین و لازمه اسلام و ایمان مسلمان است.

امام جمعه شهرکرد از دیانت و بندگی خدا به عنوان بایدهای مدیریت اسلامی یاد کرد و ادامه داد: انسان پویا همواره در حال رشد است؛ بنابراین بکوشیم عرصه مدیریت همراه با رشد و شکوفایی باشد و لازمه آن ارتقا خود و مجموعه زیر نظر ما است.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی برای رشد و پویایی را قدم نخست حماسه سازی عنوان کرد و افزود: نخستین رکن حرکت، فکر و اندیشه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یکی از مواردی که امروزه بشر را تهدید می کند قربانی شدن افراد برای افراد است و نه قربانی افکار، و این برای جامعه اسلامی به شدت خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مسأله ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: در مسأله ولایت فقیه هم، باید فکر ولایت فقیه را انتخاب کنیم و از هیچ چیزی باکی نداشته باشیم؛ چرا که قربانی شدن در مسیر ولایت فقیه، قربانی شدن در مسیر امام حسین(ع) در روز عاشورا است./9457/پ202/س

ارسال نظرات