۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۶۳۲۴۴
نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

مسلمانان در قبال توطئه‌های رژیم صهیونیستی هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از مسلمانان خواست با کنار گذاشتن اختلافات داخلی در قبال توطئه‌های رژیم صهیونیستی هوشیار باشند.
آيت الله شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در سخنانی که امروز در کلاس درس روزانه خود مطرح کرد از احزاب و گروه‌های سیاسی این کشور خواست با حفظ یکپارچگی و اتحاد خود در مقابل فتنه‌ها و اختلافات، به تصویب قانون انتخاباتی جدید که مصلحت لبنان را تضمین کند، کمک کنند.


وی به توطئه‌های رژیم صهیونیستی برای تخریب قدس و ادامه شهرک‌سازی‌ها در فلسطین اشغالی هشدار داد و گفت: کشورهای اسلامی با وجود تهدیدهای رژیم صهیونیستی نباید مشغول اختلافات داخلی باشند و به دشمن اجازه دهند که از وضعیت کنونی سوء استفاده کند.


آیت الله قبلان خواستار تقویت عدم دامن زنی به اختلافات از سوی مردم شد و خاطرنشان کرد: ما به کمک خداوند متعال و هوشیاری مردم مسلمان، توانایی عبور از بحران های موجود درمنطقه را داریم.


این عالم لبنانی ربوده شدن دو اسقف ارتدکس سوری از سوی گروه تروریستی جبهه النصره را محکوم و آن را تجاوزی آشکار به آزادی های دینی توصیف کرد.


وی گفت: ربودن این دو اسقف از سوی گروه‌های مسلح، عملی جنایتکارانه و تروریستی است و باید  در اسرع وقت آنان را آزاد کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات