۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۶۴۵۲۱
حجت الاسلام پورمحمدی:

شعارم «با دوستان مروت با دشمنان مدارا» است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که شعارم «با دوستان مروت با دشمنان مدارا» است، گفت: منظور از مدارا سازش نیست، بلکه تدبیر و سیاست است.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي کل کشور


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز با اشاره به اهداف حضورش در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شعار انتخاباتی بنده در انتخابات «با دوستان مروت با دشمنان مدارا» است که منظور از مدارا سازش نیست، بلکه تدبیر و سیاست است، بنده معتقدم در سیاست خارجی بحث عزت، مصلحت و حکمت باید مدنظر قرار گیرد.


حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: با هرگونه بداخلاقی مخالف هستیم و اهانت و نسبت ناروا را محکوم می‌کنیم، وقتی سیاست یک تیم تخریب، اهانت و نسبت ناروا می‌شود باید منتظر هم بماند تا دیگران هم این رفتار را به حق یا ناحق انجام بدهند.


وی با اشاره به مواضع اصولگرایان در انتخابات خرداد ماه تصریح کرد: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود و به احتمال قوی کاندیدای دولت در مرحله دوم حضور نخواهد داشت اما حداقل یکی از دو نفر راه یافته به مرحله دوم اصولگرا خواهد بود.


حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این‌که با اصولگرایان در ائتلاف هستیم ولی هنوز آرایش سیاسی را پیدا نکرده‌ایم، گفت: دولت را از دوستان خود تشکیل می دهیم، اما این موضوع تنها درباره مدیریت‌های بالا و کلان خواهد بود و در رده‌های پائین تر بدون توجه به گرایش‌های سیاسی تخصص را مدنظر قرار خواهیم داد.


وی ادامه داد: قرار اصولگرایان در ائتلاف ها این است که اگر پس از ثبت نام و تایید صلاحیت‌ها جبهه اصولگراها با شرایط مخاطره‌آمیزی روبه رو شد به یک کاندیدا برسیم وگرنه تا ‌آخر رقابت انتخاباتی ادامه خواهیم داد؛ حقیقت این است که رقیب جدی اصولگرایان یک نفر خواهد بود و برای ما فرقی نمی‌کند این فرد کاندیدای دولت، اصلاح طلب و یا از هر گرایشی باشد.


کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به تشریح نقاط ضعف و قوت دولت احمدی نژاد پرداخت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که به دولت نهم و دهم چه نمره‌ای می دهید؟ پاسخ داد: هنوز نظام نمره‌دهی در کشور فعال نشده و سازمان بازرسی در قانون ارتقای سلامت با کمک دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه تلاش شده و ماده 28 این قانون این اجازه و امکان نمره دادن را می‌دهد./935/پ202/ج

ارسال نظرات