۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۶۵۱۷۱
مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای؛

اقدام بی‌شرمانه گروهک تروریستی برگرفته از روح خبیث وهابیت است

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با انتشار بیانیه ای، با محکومیت هتک حرمت مرقد حجر بن عدی(ره)، اعلام کرد: این جنایات از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی جنگ‌های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمین را دنبال نمی‌کند.
حوزه علميه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با انتشار بیانیه ای، هتک حرمت مرقد حجر بن عدی(ره) صحابی جلیل القدر نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است:
اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهک تروریستی موسوم به النصره – از دست نشاندگان و جیره خواران سازمان القاعده- در هتک حرمت به مرقد مطهر جناب حجربن عدی(ره) صحابی جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم (ص) و سردار سپاه امیرالمؤمنین امام علی (ع)، برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که باعث جریحه‌دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان و شیعیان گشته است.


در ادامه این بیانیه تاکید می کند: این اقدامات مزدورانه نیز همچون همیشه از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است و هدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی جنگ‌های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمین را دنبال نمی‌کند.


در پایان این بیانیه حوزه علمیه خراسان همراه با حوزه‌های علمیه سراسر جهان، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) این اقدام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه را به شدت محکوم نموده و ابراز امیدواری می‌کند که با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان، این کوردلان، هرگز به ذره‌ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مؤمنان، بساط کفر و نفاق و بی‌عدالتی از صحنه جهان برچیده شود. «ان الارض یرثها عبادی الصالحون». /930/د102/ل

ارسال نظرات