۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۶۵۱۷۹
توصیه آیت‌الله امینی به کاندیداهای انتخابات:

مردم از کلی گویی خسته شده اند؛ برنامه کاربردی ارائه دهید

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله امینی با دشوار خواندن کار رییس جمهور آینده از نامزدهای انتخابات خواست با پرهیز از کلی گویی به دنبال ارائه برنامه کاربردی باشند و گفت: با توجه به اشکالات موجود،‌دولت بعدی با انبوه مشکلات مواجه است.
آيت الله اميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در دیدار حداد عادل کاندیدای احتمای ریاست جمهوری با اشاره به شرایط و مشکلات کنونی کشور، گفت: این مشکلات در هیچ یک از دولت‌های گذشته وجود نداشته و دولت بعدی با انبوه مشکلات مواجه است.
وی تحریم‌ها را نمومه‌ای بارز از دشمنی دشمنان در این مقطع زمانی خواند و ابراز کرد: هدف قرار دادن ایران به وسیله تحریم ها در شرایط کنونی کاملا مشهود است.
امام جمعه قم برنامه ریزی در عرصه بین‌الملل را یکی از ملزومات دولت آینده خواند و اظهار کرد: تورم مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده و آنها از این امر به ستوه آمده‌اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که مردم نجیب ایران مشکلات را تحمل و آرامش خود را حفظ می‌کنند، افزود: بخشی از مشکلات کنونی مربوط به بی تدبیری مسؤولان و برخی نیز به خاطر تحریم‌ها است؛ مردم انتظار دارند که بی تدبیری‌ها برطرف شود.
آیت‌الله امینی ادامه داد: مردم از روحانیان توقع دارند که برای حل مشکلات کشور و گرانی‌ها چاره اندیشی کرده و در این زمینه پیشقدم شوند.
وی با بیان این‌که پرداخت یارانه نقدی به مردم کار خوبی است اما بسیاری به این باور رسیده‌اند که یارانه‌ها قطع و وضعیت همچون گذشته شود، گفت: دولت بر سر دوراهی مانده، اگر یارانه ها را قطع کند سر و صدا ایجاد می‌شود و اگر این کار را ادامه دهد تورم افزایش می‌یابد.
امام جمعه قم با اشاره به قصد دولت برای افزایش یارانه‌ها، اظهار کرد: دولت می‌گوید مجلس نمی‌گذارد یارانه‌ها افزایش یابد؛ ادامه فعالیت دولت در این چند ماه هم کاملا برای ما روشن نیست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات فرهنگی کشور بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی تأکید کرد و گفت: دولت‌ها آن گونه که باید برای مسائل فرهنگی تلاش نکرده‌اند و بودجه‌هایی که در این زمینه صرف شده به بیراهه رفته است.
وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی کاندیداها خواستار راه‌حل‌های منطقی برای حل مشکلات کشور شد و ابراز کرد: مردم از کلی گویی خسته شده‌اند؛ باید برای حل مشکلات از راهکارهای کاربردی استفاده کرد.
امام جمعه قم بیان داشت: امیدواری مردم سبب می‌شود ملت حضور حداکثری در انتخابات داشته و به فرد اصلح رأی دهند.
آیت‌الله امینی در پایان گفت: صداقت شرط اساسی برای همراهی مردم است؛ باید علت اصلی مشکلات را به مردم گفت و برای حل آنها راه‌حل ارائه کرد./927/پ203/ج
ارسال نظرات