۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۶۵۲۰۰
حداد عادل:

ائتلاف پیشرفت به دنبال جلوگیری از شکستن آرای اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان گفت: این ائتلاف درصدد است تعدد کاندیداها را کاهش دهد تا رأی اصولگرایان نشکند و بخاطر هوای نفس و ندانم کاری برخی، انقلاب دو دستی تقدیم دیگران نشود.
 حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی، با تأکید براین که این ائتلاف در صدد است که یک نفر را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کند، گفت: سعی داریم کاری کنیم که رأی اصول گرایان نشکند و بخاطر هوای نفس یا ندانم کاری انقلاب دو دستی تقدیم دیگران نشود و مصداق «من جرب المجرب حلت به الندامه» نشویم.

 

وی با اشاره به این که گروهای سیاسی متعددی در این دوره وارد رقابت خواهند شد، گفت: از میان حامیان دولت نیز وارد عرصه انتخابات شده اند و جبهه اصولگرایی نیز با تکثر و تعدد کاندیداها مواجه هستند.

 

کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جمهوری به برخی توطئه های دشمنان و فشارهای همه جانبه آنها اشاره کرد و ابراز داشت: کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد؛ تحریم های اقتصادی از یک سو و سیاست های جنگ افروزانه آنها در منطقه از سوی دیگر کشور ما را تحت فشار قرار داده است.

 

حدادعادل در تبیین وظیفه همه گروه های سیاسی و ملت ایران در انتخابات آینده، افزود: با توجه به مشکلات متعددی با آن مواجه هستیم، همه باید تلاش کنند که نتیجه انتخابات به نفع کشور تمام شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله آنچه خیر و صلاح ملت، کشور و نظام است و آنچه مورد دعای مقام معظم رهبری و خواسته مراجع عظام تقلید است تأمین شود./928/پ202/ج

ارسال نظرات