۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۲۷۶
حماس:

حمله هوایی به سوریه ادامه سیاست ترور اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس با صدور بیانیه‎ای تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده و آن را ادامه "سیاست ترور" این رژیم دانست.
مرکز تحقيقاتي جامرايا در حومه دمشق

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری "معا الاخباریه"، جنبش مقاومت فلسطین، حماس با صدور بیانیه ای "تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه" را محکوم کرد. 


حماس در این بیانیه ضمن درخواست از طرف های درگیر در سوریه برای پایان دادن به خشونت ها، حمله هوایی اسرائیل به سوریه را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه "سیاست ترور" این رژیم دانست.


محمود الزهار از اعضای بلندپایه حماس نیز از اعراب خواست که در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه متحد باشند.


دولت سوریه روز یکشنبه اعلام کرد که رژیم اسرائیل به یک مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق حمله کرده است؛ به گفته منابع خبری سوری راکت های اسرائیلی مرکز تحقیقاتی جامرایا را مورد هدف قرار دادند.


این مرکز تحقیقاتی در جریان حمله هوایی دیگری که در ماه ژانویه از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت نیز مورد هدف قرار گرفته بود. 


وزیر خارجه سوریه به دنبال این حادثه در نامه ای به سازمان ملل و شورای امنیت به این مساله اعتراض کرده و نوشت: تجاوز اسرائیل نشان دهنده ارتباط میان تل آویو و گروه های تروریستی مانند جبهه النصره است که در داخل سوریه فعالیت می کنند.


عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز در دمشق به خبرنگاران گفت که سوریه حق دارد با استفاده از تمامی ابزارهای موجود از ملت خود دفاع کند.


وی افزود که حمله اسرائیل به سوریه اوضاع را در خاورمیانه خطرناکتر ساخته است./990/ب902/د

ارسال نظرات