۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۶۵۴۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی مستندسازی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) فعالیت‌های انجام شده از سوی سازمان بسیج سازندگی استان قم را قابل تقدیر دانست و بر مستندسازی این فعالیت‌ها تأکید کرد.
نماينده ولي فقيه در سپاه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری در نشستی که با حضور معاونان سپاه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از موهبت‌های الهی که از طرف خداوند به بشر داده شده خدمت خالصانه به همنوعان است ابراز داشت: خداوند هم خدمت دارد، خدمت عام که رحمانیت ایزد تعالی است و خدمت خاص است که شامل رحیمیت الهی می‌شود، مانند نزول قرآن که فراگیر است، ولی همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: خدمت را برای خدا خالص کنیم، خودنمایی و خود پرستی از آفات خدمت است، اگر خالص بودیم می‌توانیم مردم را جذب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تأکید بر اینکه باید همت مضاعفی برای رفع محرومیت از مناطق محروم در استان و شهر قم صورت گیرد ابراز داشت: رفع محرومیت در استان باید در اولویت کار سازمان بسیج سازندگی استان قم باشد و در صورتی که محرومیت‌ها در قم بر طرف شد بعد از آن نیروها برای انجام مأموریت به استان‌های دیگر اعزام شوند.

 

حجت الاسلام اکبری با تأکید بر اینکه نیکویی خدمت در خالص بودن آن است بیان داشت: انسان‌ها دو گونه هستند، دسته اول ممکن است امکاناتی در دست داشته باشند ولی به دلیل اینکه آن را فقط برای رفع مشکلات خود به کار می‌گیرند در اصل فقیرند و دسته دوم کسانی هستند که عملشان برای رضای خدا است و خداوند متعال نیز دور از انتظار، برای آن‌ها می‌رساند و در دنیا و آخرت بهره‌مند هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج سازندگی گفت: دو ویژگی در این مستند سازی‌ها نهفته است، اول اینکه خودمان متوجه می‌شویم چه کاری انجام داده‌ایم و دوم اینکه آیندگان از اعمال ما الگوبرداری خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) اشتغال‌زایی را از وظایف اصلی سازمان بسیج سازندگی برشمرد و اذعان کرد: اگر فرهنگ کار و تولید در جامعه رایج شود بیشتر مشکلات فعلی رفع خواهد شد، همچنین بهره‌گیری از اساتید و نخبگان مجرب و موفقیت عرصه‌های کار و تولید، به عنوان الگو و راهنما می‌تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه نگاه به مشکلات، شادابی و شوق را می‌گیرد و مانع پیشرفت می‌شود خاطرنشان کرد: زحماتی که بسیج سازندگی استان قم در رفع محرومیت از چهره استان و ایجاد زمینه برای تولید در عرصه‌های مختلف انجام داده، قابل تقدیر است./9192/د101/پ

ارسال نظرات