۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۷۱۴۷۸
رییس ستاد انتخابات تبریز:

24 خرداد روز نمایش عزت و اقتدار ملت ایران به دنیا است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات تبریز حضور حداکثری و آگاهانه ملت پای صندوق های رأی را مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مردم دانست و تصریح کرد: ملت ایران فردا بار دیگر عزت و اقتدار خود را به رخ دشمنان خواهند می کشانند.
محمود چمني فرماندار تبريز

محمود چمنی، رییس ستاد انتخابات تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که انتخابات 24 خرداد تجلی حماسه سیاسی ملت ایران و پاسخی کوبنده به تحریم های خصمانه غرب خواهد بود، اظهار داشت: به یقین حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات فردا پیام‌های صریح و روشنی به دشمنان نظام خواهد داشت.


وی با بیان این‌که حضور حداکثری و آگاهانه ملت پای صندوق های رأی را مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مردم دانست و تصریح کرد: چشم جهانیان به ایران دوخته شده و باید از این امتحان بزرگ الهی نیز سربلند بیرون آییم و بار دیگر عزت و اقتدار ایرانی را به رخ دشمنان بکشیم.


فرماندار تبریز وظیفه مسؤولان را برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و وظیفه مردم را حضور پر شور پای صندوق های رأی دانست و گفت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم اعتماد کرده اند و با صداقت و اخلاص آماده رأی دادن هستند، رییس جمهور منتخب نیز باید قدرشناس این اعتماد و حضور باشد.


چمنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در تبریز تدارک دیده شده است، اظهار داشت: برای هر ده شعبه اخذ رأی یک بازرس در نظر گرفته شده که در 24 خرداد، 71 بازرس، کار بازرسی از 695 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار در تبریز را انجام خواهند داد.


رییس ستاد انتخابات تبریز با بیان این‌که لحظه به لحظه شعب اخذ رأی با فرمانداری در ارتباط خواهند بود، ادامه داد: از 712 شعبه، 17 شعبه آن سیار بوده که 14 صندوق برای شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه پیش بینی شده و سه صندوق سیار جهت اخذ رأی در روستاها در نظر گرفته شده است.


وی  با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: هزار و 11 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان تبریز ثبت نام کرده بودند که از این میان 49 نفر انصراف دادند و 54 درصد معادل 3/5 درصد ثبت‌نام کنندگان نیز رد صلاحیت شدند.


فرماندار تبریز در خصوص تعداد افراد ثبت نام کننده در شهر تبریز هم گفت: در شهر تبریز 488 نفر ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت با انصراف 29 داوطلب و رد صلاحیت 35 نفر، 424 نامزد برای کسب کرسی‌های شورای این کلانشهر رقابت خواهند کرد./935/ت303/ش

ارسال نظرات