۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۷۱۴۸۰
آیت الله صافی گلپایگانی:

همه باید برای حفظ دین، انقلاب و اسلام در انتخابات شرکت کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این‌که همه باید برای حفظ دین، انقلاب و اسلام در انتخابات 24 خرداد شرکت کنند، گفت: در نظام اسلامی همه چیز به ویژه انتخابات باید در جهت خدمت به ولایت اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) باشد.
ديدار جمعي از بسيجيان و جانبازان با آيت الله صافي گلپايگاني ديدار جمعي از بسيجيان و جانبازان با آيت الله صافي گلپايگاني ديدار جمعي از بسيجيان و جانبازان با آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان و جانبازان استان قم با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امیدواریم همه از برکات این ایام خجسته کمال بهره را ببرند.
وی با بیان این‌که همه باید در تمام برنامه‌های خود ولایت حضرت ولی عصر(عج) را مد نظر داشته باشند، گفت: ماه شعبان عظمت و ویژگی‌های خاصی دارد و زبان از بیان برکات و فضایل این ایام قاصر است.
این مرجع تقلید با تأکید بر بزرگداشت ولادت حضرت حجت(عج)، اظهار کرد: همه باید به این وجود مبارک توجه داشته باشند و وظایف و مسؤولیت‌های خود را در زمان غیبت ایشان به درستی انجام دهند. 
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی ابراز داشت: مسؤولیت بزرگی بر دوش شیعه قرار دارد و باید تلاش کنیم این مسوؤلیت به بهترین شکل انجام شود. 
وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی از عنایات امام عصر(عج) است، گفت: همه باید قدر این نظام را بدانیم و با ترویج احکام اسلامی در جامعه از آن حفاظت کنیم. 
این مرجع تقلید بر ضروت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد‌ و ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا این فریضه الهی در جامعه به بهترین شکل انجام شود. 
سپاه پاسداران در مسیر خدمت به اسلام و دین حرکت می‌کند
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران در مسیر خدمت به اسلام و دین حرکت می‌کند.
وی با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در نظام اسلامی همه چیز به ویژه انتخابات باید در جهت خدمت به ولایت اهل بیت(ع) باشد.  
این مرجع تقلید ادامه داد: همه باید برای حفظ دین، انقلاب و اسلام در انتخابات 24 خرداد شرکت کنند تا بتوان هرچه بهتر به دین و امام زمان(عج) خدمت کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات