۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۷۲۵۲۱
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

علل پیدایش مدعیان دروغین مهدویت

خبرگزاری رسا ـ در آستانه نیمه‌شعبان، رادیو معارف در برنامه «تاجمعه ظهور» به بررسی عوامل پیدایش مدعیان دروغین مهدویت می‌پردازد.
علل پيدايش مدعيان دروغين مهدويت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان در آستانه زادروز خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و در دهه مبارکه مهدویت، برنامه «تاجمعه ظهور» به بررسی علل پیدایش مدعیان دروغین مهدویت می‌پردازد.
در این برنامه حجت‌الاسلام حسن عرفان، پژوهشگر مباحث اخلاق، حدیث و معارف قرآنی به بررسی علل پیدایش مدعیان مهدویت و چرایی گرایش برخی از مردم به آن‌ها و همچنین ابزارها و شیوه‌های برخورد با این پدیده در جامعه می‌پردازد.
در قسمت‌های دیگر این برنامه، موضوع خانواده و تربیت مهدوی با کارشناسی استاد محمدباقر حیدری‌کاشانی، معرفی کتاب‌های مهدوی با کارشناسی حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان، پاسخ به پرسش‌های مهدوی با کارشناسی حجت‌الاسلام مهدی یوسفیان از کارشناسان حوزه مهدویت، تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.
برنامه زنده «تاجمعه ظهور» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی، دستیاری تهیه حمید علیخانی، نویسندگی راضیه زند و گویندگی رضا حبیبی هر جمعه از ساعت 8:35 صبح از آنتن رادیو معارف پخش و همان روز از ساعت 22:15 بازپخش می شود.
علاقه‌مندان به دریافت مباحث این برنامه به صورت صوتی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «تا جمعه ظهور» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات