۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۷۲۶۸۱
متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم تهران:

رییس جمهور منتخب نظرات مراجع تقلید را ملاک عمل قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران با تأکید بر این‌که انتظار ما از رییس جمهور منتخب این است که به نظرات مراجع تقلید اهمیت و آن را ملاک عمل قرار دهد، گفت: ما انتظار کمک مالی نداریم. نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این است که روحانیت وابسته به حکومت نباشد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود مجد، متولي مدرسه علميه باقرالعلوم(ع) تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مجد، متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ابراز داشت: انتخاب آقای روحانی نشانه گرایش جامعه و توده مردم به روحانیت است و مردم روحانبت را بر دیگران مقدم می‌دانند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دارای پیام یأس برای دشمنان دانست و گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی باز دارند اما تلاش آنها بیهوده بود چراکه آنها از جامعه ما اطلاع ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد با اشاره به این‌که با حضور مردم در انتخابات، حماسه سیاسی در یک بُعد محقق شد، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات به‌معنای تأیید نظام جمهوری اسلامی است.

متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران با تأکید بر این‌که انتظار ما از رییس جمهور منتخب این است که به نظرات مراجع تقلید اهمیت و آن را ملاک عمل قرار دهد، ابراز داشت: ما انتظار کمک مالی نداریم و از اول هم اینگونه نبوده است و نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این است که روحانیت وابسته به حکومت نباشد.

وی با بیان این‌که اصولگرایان باید اشکالات خود را ارزیابی و تحلیل کنند، گفت: بیشتر رأی دهندگان به آقای روحانی از قشر مذهبی بودند زیرا می‌گویند روحانی است و می‌توان به او اعتماد کرد./956/ت302/ع

ارسال نظرات