۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۷۳۴۹۶

برگزاری طرح قرآنی 1447 در کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: طرح قرآنی 1447 با محوریت حفظ جزء 29 آیات کلام وحی تابستان امسال در سراسر استان برگزار می شود.
حجت الاسلام بابازاده

حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: طرح قرآنی 1447 با محوریت حفظ و تفسیر جزء 29 آیات نورانی کلام وحی تابستان امسال در سراسر استان برگزار می شود.

 

وی سهمیه استان آذربایجان غربی برای برگزاری طرح قرآنی 1447 را 59 کلاس ذکر کرد و افزود: این طرح با همکاری شبکه قرآن سیما و رادیو معارف و همچنین ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود.

 

حجت الاسلام بابازاده ادامه داد: مدت برگزاری این طرح سه ماه است که در صورت موفقیت در آزمون پایانی که اواخر شهریور ماه سالجاری برگزار می شود، شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در طرح قرآنی 1447 دریافت می کنند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به فعالیت 427 کانون عمومی و تخصصی فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان گفت: در حال حاضر 18 کانون تخصصی در حوزه های مختلف در سطح استان فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: از تعداد کل کانون های فعال در استان یکصد و بیست کانون در مناطق روستایی فعال هستند.

 

حجت الاسلام بابازاده قرآن، معارف اسلامی، احکام، هنرهای نمایشی، تجسمی و دستی، آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه اطلاعات و فن آوری، بهداشت عمومی و ورزش را از جمله محورهای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد./936/ت303/ب

ارسال نظرات