۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۷۸۲۸
امام جمعه چالدران:

به انحطاط کشیدن جوانان هدف دشمنان از ترویج بدحجابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان چالدران گفت: سست کردن پایه های زندگی در خانواده ها وکشاندن جوانان به طرف انحطاط از اهداف دشمنان در ترویج بدحجابی در کشور های اسلامی است.
حجاب و عفاف

حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه شهرستان چالدران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب در دین مبین اسلام اظهار کرد: حجاب ریشه در دستورات مؤکد قرآن، پیامبر(ص) و ائمه اطهار دارد که دژ محکمی در برابر حفظ و صیانت از مقام والای زن و فطرت انسانی او است.

 

وی تصریح کرد: حجاب به وجود آورنده شخصیت زن در جامعه است و باید در صیانت و حفاظت این ارزش هوشیار عمل کنیم.

 

امام جمعه چالدران اهداف دشمن از ترویج بد حجابی در کشور را از بین بردن بنیان خانواده ها اعلام و اظهار کرد: سست کردن پایه های زندگی در خانواده ها و کشاندن جوانان به طرف انحطاط  از اهداف دشمنان در ترویج بدحجابی در کشور های اسلامی است.

 

وی افزایش فساد و وضعیت فعلی جامعه را کم رنگ شدن بحث حجاب در خانواده ها و جامعه دانست و اظهار کرد: استحکام خانواده ها زیر سایه حجاب است که متاسفانه امروزه برخی با بی توجهی به این امر ضمن وارد کردن ضربه به بنیان خانواده، جامعه را نیز به انحراف کشانده اند.

 

حجت الاسلام یوسف زاده ایران اسلامی را الگوی تمام ملت ها خواند و گفت: حجاب نسبت به قبل از انقلاب متفاوت شده و به لطف خداوند در حال رشد است.

 

امام جمعه چالدران، تبیین جایگاه حجاب بر سایر ملت ها را از وظایف مهم و اساسی عموم مردم، دولت و دستگاه های فرهنگی برشمرد و گفت: حجاب به عنوان یکی از نمودهای بزرگ اسلامی و پرچم دین باید در ایران اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بیان داشت: شبیخون فرهنگی حجاب و عفاف را هدف قرار داده است و با برنامه ریزی های فرهنگی به دنبال تغییر روند حجاب به سبک غربی است که وظیفه مسؤولان فرهنگی است تا هوشیارانه در مقابله با آنها عمل کرده و اهداف دشمنان را از این توطئه تبیین کنند.

 

حجت الاسلام یوسف زاده در پایان به تلاش هر چه بیشتر رسانه های ملی در این عرصه اشاره کرد و گفت: فضای مجازی نیز یکی از ابزار های مهم تبلیغی است که باید با استفاده از این امکانات نیز در جهت مقابله با ترویج بدحجابی در جامعه تلاش شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات