۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۷۸۶۹۳

تأکید شخصیت‎های لبنان و فلسطین بر اهمیت روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ شخصیت‎های سیاسی لبنان و فلسطین بر اهمیت روز جهانی قدس تاکید و از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) تقدیر کردند.
روز قدس در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شخصیت های سیاسی لبنان و فلسطین با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس که به ابتکار امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین شده، این مناسبت را یادآور ادامه مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادی کامل فلسطین اشغالی برشمردند.

 

"شاکر البرجاوی" رییس حزب عربی در لبنان به شبکه العالم گفت: امام خمینی(ره) می دانست روزی خواهد رسید که تلاش می شود قضیه فلسطین به حاشیه رانده شود و از یادها برود به همین دلیل روز قدس را به عنوان یک مناسبت اعلام کرد تا نه فقط یادآور قضیه فلسطین باشد بلکه بر ادامه مسیر مبارزه و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کند.

 

"رامز مصطفی" عضو دفتر سیاسی جبهه ملی آزادی بخش فلسطین نیز خاطرنشان کرد: روز قدس امسال و با توجه به جریانات منطقه ای و تحولات رخ داده که هدف از آن تلاش برای تقسیم منطقه به گونه ای که استمرار وجود رژیم صهیونیستی در آن تضمین شود، باید بسیار باشکوه تر برگزار شود.

 

عضو دفتر سیاسی جبهه ملی آزادی بخش فلسطین، تاکید کرد که ملت فلسطین همچنان بر مسیر مقاومت اصرار دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز برای ما یک عمق و کمربند استراتژیک محسوب می شود.

 

شیخ "مصطفی مصطفی" رییس جمعیت همبستگی لبنان هم گفت: ما از امام خمینی (ره) سپاسگزاریم و همیشه به روح او درود می فرستیم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا فلسطین در یادها بماند . این روز در تاریخ جنگ عرب و اسرائیل روز بسیار بزرگی است. /982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات