۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۸۱۲۲۷

بازدید حجت الاسلام قهرمانی از روند احداث فاز 2 حوزه علمیه تکاب

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی از روند اجرای عملیات عمرانی پروژه فاز دوم مدرسه علمیه الرسول (ص) تکاب بازدید کرد.
بازديد مدير استاني حوزه علميه آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی به همراه معاونان و مسؤول دفتر فنی حوزه علمیه استان از روند اجرای عملیات عمرانی پروژه فاز دو مدرسه علمیه الرسول تکاب بازدید کردند.

 

حجت الاسلام قهرمانی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: فاز دوم حوزه علمیه الرسول (ص) تکاب در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با 600 متر مربع زیربنا در دو طبقه در حال ساخت است.

 

وی با بیان این که تا کنون برای این پروژه 500 میلیون ریال از محل بودجه مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی هزینه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

به گفته حجت الاسلام قهرمانی، در صورت تامین چهار میلیارد ریال اعتبار، این پروژه تا اوایل سال 93 آماده بهره برداری می شود.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه استان در ادامه با مسؤولان و اساتید مدرسه علمیه الرسول (ص) تکاب در رابطه با برنامه های این مرکز علوم دینی به بحث و گفت و گو نشست.

 

وی ضمن تاکید بر امور تربیتی و آموزشی طلاب گفت: امیدواریم  بهره برداری از فاز دوم حوزه علمیه تکاب زمینه را برای تربیت یاوران امام عصر(عج) فراهم سازد.

 

گفتنی است، در حال حاضر 60 طلبه در حوزه علمیه الرسول (ص) تکاب در سطح یک حوزه مشغول فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند./936/ت302/ب

ارسال نظرات