۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۸۲۰۶۱

نخستین نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان خوزستان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین نشست مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان خوزستان ظهر امروز، با حضور حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان و مدیران اتحادیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسعود دوبهری زاده، مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اهداف برگزار این نشست اظهار داشت: بررسی روند فعالیت های مؤسسات در شش ماه نخست سال، تجلیل از نفرات برتر طرح 1446 سال گذشته و اعلام برنامه های پیش بینی شده برای مؤسسات قرآنی از مهم ترین اهداف این نشست است.

وی افزود: خوشبختانه مؤسسات و مراکز قرآنی با توجه به کمبود اعتبارات و تسهیلات، فعالیت های گوناگون قرآنی را در استان به ویژه در ماه مبارک رمضان برگزار و قرآن آموزان بسیاری را تربیت کردند.

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه این نشست با تأکید بر این که استان در زمینه های فعالیت های قرآنی از جایگاه خوبی برخودار است، خاطرنشان کرد: نگاه دستگاه، ارگان و نهادهای دولتی و خصوصی باید به فعالیت های قرآنی مثبت و کاربردی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با بیان این که روند فعالیت های قرآنی و فرهنگی در استان و کشور کاهش یافته است، ابراز داشت: تغییراتی که در تحویل دولت پیشین به جدید در حال انجام است سبب شده که روند فعالیت های فرهنگی کاهش یابد.

گفتنی است، در پایان این نشست مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی استان به ارائه پیشنهادات و انتقادات پرداخته و به نفرات برتر طرح قرآنی سراسری 1446 هدایایی داده شد./9458/پ203/غ

 

ارسال نظرات