۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۸۳۱۲۳
نماینده مجلس خبرگان:

دموکراسی آمریکایی به دنبال حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که نباید جبهه مقاومت در سوریه تضعیف شود و همه باید از این جبهه حمایت کنند، تصریح کرد: دموکراسی آمریکایی تنها به دنبال حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی با طرح حمله به سوریه به دنبال شکستن جبهه مقاومت در منطقه هستند، گفت: آمریکایی ها برای شکست جبهه مقاومت با همکاری کشورهای غربی و عربی تروریست ها را وارد سوریه کردند.

 

وی با بیان این که آمریکایی و رژیم صهیونیستی حامی اصلی گروه های تروریستی در سوریه هستند، افزود: حمایت از جبهه مقاومت یک اصل مهم و حائز اهمیت است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که آمریکایی ها از همان ابتدا با حمایت از گروه های تروریستی طرح حمله به سوریه را برنامه ریزی کرده بودند، تصریح کرد: بحث استفاده از سلاح شیمیایی تنها بهانه ای برای حمله به سوریه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، دخالت آمریکایی ها در امور داخلی کشورها را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که دوره قلدری و کدخدامنشی به پایان رسیده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بی اعتنایی آمریکا به سازمان های بین المللی نظیر سازمان ملل و شورای امنیت را نشان دهنده بی اعتبار بودن وجهه قانونی این مراکز دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها نیز نباید انتظار داشته باشند کشورهای دیگر جهان نیز به قوانین این سازمان ها پایبند باشند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که هر گونه حمله احتمالی آمریکا به سوریه به حتم عواقب جبران ناپذیری برای منطقه خاورمیانه در پی خواهد داشت، تصریح کرد: آمریکایی ها با آغاز جنگ ضربات سنگینی خواهند خورد که جبران ناپذیر خواهد بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دولت سوریه کاملاً قانونی است و با آرای مردم روی کار آمده است، خاطرنشان کرد: کشورها باید به رأی و نظر ملت ها احترام بگذارند.

 

وی با تأکید بر این که نباید جبهه مقاومت در سوریه تضعیف شود و همه باید از این جبهه حمایت کنند، تصریح کرد: دموکراسی آمریکایی تنها به دنبال حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است./950/ت302/ج

ارسال نظرات