۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۴۳۹
حجت الاسلام شکوری تاکید کرد؛

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری ها،رشادت ها، شجاعت ها و جانبازی های رزمندگان،شهدا و ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با زیبایی تمام به دانش آموزان منتقل شود.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی و عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و بازگشایی مدارس و دانشگاه های کشور، موضوعات متعددی تحت عنوان درخواست از اعضای شورا، مسؤولان، مدیران، اولیاء و معلمان آموزش و پرورش مطرح کرد.

 

وی توجه مضاعف به رشد علمی و تربیتی دانش آموزان و اهمیت فوق العاده به مناسبتهای دینی مانند نمازهای جماعت، دقت در امورات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان و تشویق کردن مدیران، مربیان و معلمان متعهد، فعال و پرکار را از جمله موضوعات مهم و تأثیر گذار در آموزش و پرورش برشمرد.

 

حجت الاسلام شکوری بالا بردن سطح اطلاعات عمومی و سیاسی دانش آموزان و حراست از نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی در میان آنان را مورد یادآوری قرار داد و اظهار داشت: دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان با بهره گیری از تمامی ابزارها به صورت ناجوانمردانه نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی ما را مورد هدف قرار داده اند بنابراین در صورت غفلت خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد شد.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی خوی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری ها، رشادت ها، شجاعت ها و جانبازی های رزمندگان، شهدا و ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با زیبایی تمام به دانش آموزان منتقل شود.

 

وی در پایان نظارت بر مدارس غیرانتفاعی، ارتباط مستمر مسؤولان با معلمان مدارس، دقت بیشتر به ایاب و ذهاب دانش آموزان، پرداختن به موضوعات اساسی در جلسات شورا، رسیدگی به وضع دانش آموزان نیازمند را مورد تأکید قرار داد./936/پ203/ب 

ارسال نظرات