۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۴۹۴۸
استاد حوزه علمیه امام صادق اردکان:

طلاب جوان تبلیغ را از مراکز آموزشی آغاز کنند

خبر گزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه امام صادق(ع) اردکان گفت: طلاب، تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش را برای خود یک وظیفه بدانند و با حضور خود در مدارس به زنده شدن شعائر الهی بپردازند.
طلاب جوان تبلیغ را از مراکز آموزشی آغاز کنند

حجت الاسلام ناصر سعیدی ‌پناه، استاد حوزه علمیه امام صادق اردکان، در گفت‌وگو با خبر نگار خبر‌گزاری رسا در یزد باتوجه به باز‌گشایی مدارس گفت: طلاب، تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش را برای خود یک وظیفه بدانند و با حضور خود در مدارس به زنده شدن شعائر الهی بپردازند.

وی در ادامه افزود: طلابی که به مدارس می‌روند باید دارای قرائت نماز صحیح بوده، از مسائل مورد نیاز جامعه آگاهی داشته، مخاطب شناس بوده و بتوانند مسائل را به طور ماهرانه و زیبا بیان کند.

استاد حوزه علمیه امام صادق اردکان بیان داشت: طلاب باتوجه به توانایی‌هایی که از خود سراغ دارند، مدارس ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه را برای تبلیغ انتخاب کنند چراکه هر کدام از این مقاطع نیاز به توانایی خاص خود دارند. 

وی تصریح کرد: تبلیغ در مدارس برای خود طلاب آثاری همچون یادگیری شیوه تبلیغ، آگاهی از شبهات موجود در جامعه، یادگیری بیان مسائل دین به صورت زیبا و آثار اخروی فراوانی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام سعیدی‌ پناه تاکید کرد: آموزش و پرورش باید بستر را برای حضور طلاب فراهم کرده و حتی از طلاب بخواهد و بستر را برای آنها فراهم کرده، تا در طول هفته کلاس‌هایی  را به منظور بیان احکام، بیان اخلاق فردی، بیان مسائل مربوط به خانواده وغیره را تشکیل دهند.

وی در پایان گفت: طلاب برای پیشرفت خود در زمینه تبلیغ در مدارس، کتاب هایی را که در مورد جوان و نوجوان نوشته شده از جمله  کتاب ره توشه را مطالعه کنند./970/ت302/ب 

ارسال نظرات