۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۸۵۳۱۲
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

روحانیت پرچمدار دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر این که روحانیت پرچمدار دفاع مقدس است، بیان داشت: حضور این قشر سبب دلگرمی رزمندگان شد تا آنان به نحو ارزنده ای در برابر استکبار جهانی بایستند.
روحانيت و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در گردهمایی علما و روحانیان آمل که در مسجد امام رضا(ع) شهرستان برگزار شد با بیان این که اگر روحانیت در دل ها نفوذ کرد و در دل ها نشست به سبب این بوده که دم از اهل بیت می زند، گفت: اگر روحانیت نفوذ کلام نداشت در ایران هم مثل کشورهای غربی مردم آن گونه زندگی می کردند.

 

وی با اشاره به این که اگر نقش روحانیت نبود برهنگی مثل کشورهای اروپایی ایران را فرا می گرفت، بیان داشت: روحانیت وابسته به قرآن و اهل بیت معصومین(ع) است که در این راستا فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که از روزی که انقلاب ما پا گرفت علف های هرزی هم شاخ و برگ زد و دشمنی های دشمنان ظاهر شد، ادامه داد: دشمنان ده ها توطئه خطرناک و کشنده برای انقلاب اسلامی پی ریزی کردند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که دشمنان خشم خود را در جنگ تحمیلی به نمایش گذاشتند و جنگ خود را با انقلابی که تازه پا گرفت شروع کردند، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از بین بردن انقلاب و ارزش های اسلامی بود که نتوانستند به نقشه های خود برسند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، ادامه داد: کشورهای نفتی آن روز درصد بالایی از هزینه های جنگ را پرداخت کردند تا حزب بعث ضربه مهلکی را وارد سازد.

 

وی با تاکید بر این که روحانیت پرچمدار دفاع مقدس است، بیان داشت: حضور این قشر سبب دلگرمی رزمندگان شد تا آنان به نحو ارزنده ای در برابر استکبار جهانی بایستند.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که روحانیت از اول انقلاب تا به امروز نقش بسیار مهم و ارزنده ای دارد، گفت: افتخار می کنیم که همه چیز به نام دین، قرآن و اهل بیت معصومین(ع) است.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که وجود رهبری شیعی از استوانه های نظام است، گفت: طبیعی بوده که دشمن می خواهد کینه های خود را خالی کرده و طرح های فراوانی را طرح ریزی می کند.

 

وی با اشاره به این که باید به ولایت فقیه افتخار کنیم و این منت و لطفی از سوی خداوند منان است، بیان داشت: هجمه های سنگینی به سمت و سوی ملت آمد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که حضور مردم در صحنه های مختلف همه توطئه های دشمنان را خنثی می کند، ادامه داد: مردم ما با بصیرت والا در صحنه های مختلف حضور ارزنده ای داشته و پیرو آرمان های انقلاب اسلامی بوده اند./950/پ203/ع

ارسال نظرات