۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۸۶۵۱۴
آیت الله موسوی جزایری:

آمریکا برای تأمین امنیت اسرائیل آسایش مردم خود را گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که دولتمردان آمریکایی به مردم خود نیز خیانت کرده اند، گفت: دولت آمریکا برای تأمین امنیت، آسایش و آرامش اسرائیل غاصب حق مردم خود را لگدمال و به خواسته های آنان توجه نمی کنند.
آيت الله موسوي جزايري در نشست سالانه ائمه جمعه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار با شرکت کنندگان در دوره عقیدتی و تربیتی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) همواره زندگانی سالم و آرام را سپری می کنند و همه هدف آنان خدمت و ایثار در راه خدا و اسلام است.

چشم و هم چشمی زندگی را سخت می کند

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با اشاره شیوه زندگانی جوانان امروزی، اظهار داشت: در برهه کنونی بسیاری از جوانان چشم و هم چشمی را برای تشکیل خانواده مبنا قرار می دهند و این روش زندگانی نادرست است؛ چراکه چشم و هم چشمی اسباب زحمت و مشقت در زندگی را فراهم می کند.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این که خداوند متعال روزی رسان است و رزق حلال از جانب خدا نازل می شود، ابراز داشت: رزق حرام زندگانی را نابود می کند و سبب می شود که شیطان فرماندهی زندگی را در دست بگیرد.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که بانوان در زندگی باید مردان را همراهی و عرصه را بر آنها گرفتار نکنند، تصریح کرد: نقش زنان برای تشویق مردان جهت کسب رزق حلال بسیار مهم است و بانوان باید مردان را برای زندگانی و ایثار در راه خدا کمک کنند؛ کسی کمه با خدا معامله می کند زندگانیش خدایی می شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به زندگانی حضرت امام خمینی(ره)، گفت: ایشان همواره اصل «حلال آل محمد(ص) حلال یوم القیامه و حرام آل محمد(ص) حرام یوم القیامه» را راعایت می کردند و افزون بر رعایت واجبات شرعی، در انجام مستحبات و ترک مکروهات و محرمات نیز کوشا بودند.

عدم تدریس درست، مصداق کم فروشی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که کم فروشی، گران فروشی و عدم رعایت فقه بازار مصداق محرمات الهی است، افزود: معلم یا استادی که در مدرسه، دانشگاه و حوزه تدریس می کند، باید براساس حقوقی که کسب می کند درس بدهد و عدم تدریس درست و بهره مندی از وقت برای تدریس مصداق کم فروشی و حرام است.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعصیلی دولت آمریکا و گرفتاری های این کشور، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی همواره دروغ می گویند و به آنها اعتماد نیست و سیاست های شیطانی رژیم صهیونیستی را نصب العین خود قرار داده اند.

دولتمردان آمریکایی به مردم خود خیانت کرده اند

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که دولتمردان آمریکایی به مردم خود نیز خیانت کرده اند، گفت: دولت آمریکا برای تأمین امنیت، آسایش و آرامش اسرائیل غاصب حق مردم خود را لگدمال و به خواسته های آنان توجه نمی کنند.

وی با اشاره به ضرب المثل ایرانی «چوب خدا بی صدا است»، ابراز داشت: آمریکایی‌ها همواره به دنبال جنگ طلبی و کشتار مردم بی گناه هستند اما در برهه کنونی خود گرفتار شدند و بین کنگره و کاخ سفید درگیری به وجود آمده است و در این چند روز اوضاع آمریکا نابسامان شده است.

آیت الله موسوی جزایری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از دولت دکتر روحانی، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ما به دولت خود اعتماد داریم؛ اما سخن آمریکایی ها معتبر نیست و آنها به دنبال حاکم کردن اسرائیل غاصب در جهان هستند./9461/پ202/س

ارسال نظرات