۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۸۸۶۹۴
آیت الله موسوی جزایری:

اهل بیت رحمت عظیم الهی برای بشریت هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که ولایت اهل بیت(ع) خمیه ای بزرگ است، گفت: عترت پاک محمدی پذیرای تمامی اقشار برای ورود به این خیمه بزرگ هستند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز، در دومین همایش بین المللی علمی ولایت، با بیان این که شهر اهواز با ولایت اهل بیت عصمت و طهارت آبادانی خود را حفظ کرده است، تأکید کرد: خوزستان و مرکز آن اهواز با ولایت اهل بیت(ع) و استقامت بر آن آبادانی خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به این که امروز در این همایش با شکوه میهمانان داخلی و خارجی همگی زیر پرچم اهل بیت(ع) گرد هم آمده اند، ابراز داشت: مودت، دوستی و اطاعت از دستورات اهل بیت(ع) پاداش رسالت پیامبر گرامی اسلامی(ص) است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

رییس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه سخنانش ولایت اهل بیت(ع) را به خیمه ای بزرگ تشبیه کرد و افزود: این خیمه بزرگ پذیرای هر قشر از مردم است؛ چرا که اهل بیت(ع) رحمت عظیم الهی برای بشریت هستند.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر دوستی و اطاعت از اهل بیت(ع) تصریح کرد: در آیات زیادی تصریح شده که اگر انسان به اهل بیت پیامبر اسلام(ص) متمسک شوند سعادت دنیایی و اخروی را برای خود خریداری کرده داند.

وی با بیان این که در آیه اکمال دین، اسلام با ولایت امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب(ع) به کمال حقیقی خود رسید، اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن کریم اکمال دین حقیقی بی ولایت و امامت اهل بیت(ع) میسر نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به همایش بین المللی علمی ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: این همایش با حضور میهمانانی از اهل سنت و مسیحیان کشورهای جهان برگزار می شود./9458/پ203/غ

ارسال نظرات