۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۹۰۷۶۵

آغاز به کار دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین / بهمن ماه نخستین دوره پذیرش دانشجو

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش های مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین با بیان این که کارهای فنی و زیر ساخت های لازم جهت تأسیس دانشگاه مجازی آماده شده است، گفت: در آینده ای نزدیک بارگذاری مطالب صورت خواهد گرفت و در بهمن ماه جذب دانشجو خواهیم داشت.
جلسه آغاز به کار دانشگاه مجازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه آغاز به کار دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین(ع) شامگاه سه شنبه با حضور حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه مجازی امیرالمؤمنین(ع) و تعدادی از مسؤولان دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برگزار شد

در این جلسه، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به بیان سخنانی پیرامون اهمیت آموزش در فضای مجازی پرداخت.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام مصطفی حریزاوی، مدیر آموزش های مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که کارهای فنی و زیر ساخت های لازم جهت تأسیس دانشگاه مجازی آماده شده است، اظهار داشت: جهت تأسیس این دانشگاه بحث بارگذاری مطالب و محتوا برنامه پیش روی دانشگاه مجازی است.

وی در ادامه ابراز داشت: امیدواریم در آینده ای نزدیک بارگذاری مطالب صورت گیرد و در بهمن ماه جذب دانشجو خواهیم داشت.

مهدی خدادی، معاون آموزش دانشگاه مجازی المصطفی(ص) با اشاره به افزایش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در کشور اظهار داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) حرکتی جهادی در راستای دفاع از مکتب شیعه و مسأله ولایت است.

وی با بیان این که آشنایی یک میلیارد نفر در جهان با معارف اهل بیت از طریق مجازی بسیار آسان است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین راه در جهت تبلیغ معارف اسلامی است.

خدادی به اهمیت فراگیری زبان خارجه از سوی مبلغان علوم اسلامی اشاره و تصریح کرد: وهابیت به علمای خود اجبار می کند چهار زبان را آموزش ببیند و اسقف های مسیحیت نیز به ده زبان زنده دنیا تسلط دارند.

گفتنی است، در پایان این جلسه قراردادی بین دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در زمینه تأسیس دانشگاه مجازی بسته شد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات