۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۹۵۱۶۵

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه بیشتر به پروژه های عمرانی حوزه های دین

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه بیشتر به پروژه های عمرانی حوزه های دینی تاکید کرد.
قربانعلي سعادت، استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، قربانعلی سعادت، شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام ابوالحسن نواب، رییس دانشگاه اقوام و ادیان که در محل دفتر استاندار انجام شد، با اشاره به بصیرت مردم ایران گفت: شناخت و بصیرت مردم مسلمان ایران در دوران انقلاب، موجب شکست برنامه‌های دشمنان اسلام شد، همچنان که در جامعه امروز هم بصیرت مردم ستودنی است.

 

وی در ادامه با اشاره به دوره استانداری اش در قم، مطالبی در خصوص اقدامات و خدمات ارائه شده به حوزه های علمیه و علماء بیان کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به پروژه های عمرانی حوزه دین اظهار کرد: فعالیت ‌های عمرانی در حوزه‌ های دینی با مشکلاتی همراه بوده که لازم است توجه بیشتری به این بخش شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر ارتقاء همکاری میان بخش خصوصی و دولتی، تصریح کرد: چنانچه این دو بخش با هم همکاری داشته باشند، ضمن تسریع در امور،  بسیاری از مشکلات به راحتی از میان برداشته می شود همانگونه که در دوران انقلاب این همکاری و تعامل را بین دولت و بخش خصوصی شاهد بودیم.

 

در ادامه حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب با ذکر خاطراتی از دیدار قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی با علماء قم برای ساخت مساجد و اماکن مقدسه در  استان قم، به مشکلات مردم در دوران انقلاب پرداخت و گفت: بردن آبروی مردم و به ویژه خواص در دوران پیش از انقلاب، بسیار سنگین و غیر قابل جبران بود./936/پ202/ب

ارسال نظرات