۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۹۷۲۶۴
مدیر کل اوقاف مازندران:

اقتدار ایران اسلامی مرهون فرهنگ مقاومت و ایستادگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که در شرایط تحریم ها و تهدیدها عده ای می گفتند نمی شود مقاومت کرد که باید کوتاه بیاییم، بیان داشت: همین صبر و ایستادگی سبب شد تا به دستاوردهای ارزنده ای برسیم.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، عصر امروز در ششمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران که در بقعه متبرکه ناصرالحق شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که دهه فجر دهه عزت و عظمت ایران اسلامی است، گفت: در این دهه بزرگ ملت عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به عظمت و تاریخ خود بازگشت.

 

وی با بیان این که خداوند منان را شاکریم که این توفیق را پیدا کنیم تا یکی از دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر مرمت و بازسازی بقعه ناصرالحق را انجام دهیم، بیان داشت: باید بتوانیم بیش از گذشته نسبت به اجرای منویات و رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که پیروزی و موفقیت در صورتی به وجود می آید که با استقامت و پایداری تا پایان کار همراه باشد، افزود: دین مبین اسلام به برکت صبر و مقاومت تا به این جارسیده است و در اولین لحظات شروع کار پیامبر گرامی اسلام تنها سه نفر با ایشان همراه بودند اما امروز با وجود تلاش های دشمنان ، دین اسلام در سراسر جهان پیچیده است.

 

مدیرکل اوقاف مازندران باتاکید بر این که انسان باید در برابر دشمنان داخلی و خارجی مقاومت داشته باشد، تصریح کرد: پیروزی با رفاه و سستی به دست نمی آید که باید در حوزه مدیریتی با فرهنگ استقامت و مقاومت وارد شویم و با صبر فعالیت های خود را ادامه دهیم.

 

وی با بیان این که هر جامعه ای با فرهنگ مقاومت و ایستادگی همراه شود پیروزی نصیب آن خواهد شد، گفت: در سایه سار مقاومت بوده است که دهه فجر انقلاب اسلامی به وجود آمد که صبر، ایستادگی و مقاومت امام خمینی(ره) سبب تحقق انقلاب شد.

 

حجت الاسلام علیزاده، تصریح کرد: اگر در فتنه 88 هم رهبری مقاومت و استقامت به خرج نمی داد معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد که در آن سال همه دشمنان اسلام و ولایت وارد میدان شده و بعضی از خواص هم بد عمل کردند ولی با موفقیت از این بحران بزرگ عبور کردیم.

 

مدیرکل اوقاف مازندران با تاکید بر این که اگر انسان می خواهد موفق باشد باید مشکلاتی را به جان و دل بخرد، گفت: توفیقات انقلاب اسلامی با تحمل سختی ها به دست آمده است.

 

وی با بیان این که در شرایط تحریم ها و تهدیدها عده ای می گفتند نمی شود مقاومت کرد که باید کوتاه بیاییم، بیان داشت: همین صبر و ایستادگی سبب شد تا به دستاوردهای ارزنده ای برسیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که پیشرفت های گرانقدری در بحث های مختلف برای انقلاب اسلامی به دست آمده است، افزود: ایران اسلامی از اقتدار سیاسی برخوردار است که در ژنو دو به این نتیجه رسیدند چون ایران حضور نداشت نتوانستند به نتیجه ای برسند.

 

مدیرکل اوقاف مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع)، گفت: پیروان واقعی امام علی(ع) کسانی هستند که برادران را بر خود مقدم می دارند اگرچه بیش تر نیازمند هستند و آن چه خداوند امر کرده انجام داده و آن چه را نهی کرده است دوری می کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات