۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۹۸۰۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی:

تندروی‌ها همیشه به اسلام ضربه زده است

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه المصطفی العالمیه بر ضرورت وحدت امت اسلامی تأکید و با بیان این‌که باید با کج روی‌ها مقابله کرد، گفت: منطق انقلاب اسلامی بالاترین خدمت را به اسلام کرده اما تندروی‌ها همیشه ضربه زننده هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمين اعرافي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه پیش از ظهر امروز در گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت:‌ از خداوند متعال به خاطر حماسه بزرگ ملت در 22 بهمن سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: مقدمات دیدار دانش آموختگان جامعه المصطفی با رهبر معظم انقلاب فراهم شده و امیدواریم هرچه زودتر به محضر ایشان برسیم.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با تأکید بر این‌که امروز هجمه‌ها و توطئه‌های فراوانی از سوی دشمنان علیه اسلام صورت می‌گیرد، اظهار کرد:‌ بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت مبانی دینی و تبلیغ در عرصه بین الملل هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی بر ضرورت حضور عالمان دینی در گفتمان‌های دینی نخبگانی تأکید کرد و گفت: با حضور قوی تر در این گفتمان‌های علمی می‌توانیم مروج خوبی برای اسلام باشیم.

وی تسلط علمی و ویژگی‌های مثبت روحی را از نیازهای دانش پژوهان المصطفی دانست و اظهار کرد: المصطفی به دنبال این است که با تربیت علمی، طلاب و دانش پژوهانی را فارغ التحصیل کند تا در گفتمان‌های علمی جهانی اثرگذار باشند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان این‌که مخاطبان طلاب علوم دینی مردم هستند، ابراز کرد: افزون بر اثرگذاری بر مردم باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا در نخبگان نیز تأثیر گذار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت امت اسلامی تأکید و با بیان این‌که باید با کج روی‌ها مقابله کرد، گفت: منطق انقلاب اسلامی بالاترین خدمت را به اسلام کرده اما تندروی‌ها همیشه ضربه زننده هستند.

وی ادامه داد: اختلاف و تفرقه در میان امت اسلامی بزرگ‌ترین خطر برای اسلام است از این رو باید از اقدامات اختلاف افکنانه پرهیز کرد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه در پایان گفتمان المصطفی را گفتمان دینی، معنوی، فلسفی و اخلاقی همراه با حکمت ذکر کرد./927/پ202/ج

ارسال نظرات