۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۱۴۰۶
آیت الله طبرسی:

اتحادیه اروپا کینه خود را با صدور قطعنامه‌های بی‌اثر خالی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقدام اخیر اتحادیه اروپا حرکتی در جهت اقناع و تخلیه درونی شکست های متعدد آنها در برابر ملت ایران است، بیان داشت: عزت و اقتدار ملت ایران دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی را مستأصل کرده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در حاشیه تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه ساری در اعتراض به قطعنامه توهین آمیز اتحادیه اروپا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که بر اساس فرموده قرآن دشمنی های دشمنان از زبانشان آشکار می شود، گفت: دشمنی های غرب علیه انقلاب و ملت ایران بیش از این ها است و آنها ادبیاتی ندارند که دشمنی باطنی و کینه توزی های دیرینه خود را ابراز کنند.

 

وی پیروزی و اقتدار ملت ایران در صحنه های مختلف را مهم ترین عامل عصبانیت غرب و آمریکا نسبت به ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تسلیم ناپذیری، وحدت، شجاعت، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اروپا  زمینه ای را برای اهانت و اقدامات وقیحانه اتحادینه اروپا فراهم کرده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقدام اخیر اتحادیه اروپا حرکتی در جهت اقناع و تخلیه درونی شکست های متعدد آنها در برابر ملت ایران است، بیان داشت: عزت و اقتدار ملت ایران دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی را مستأصل کرده است.

 

آیت الله طبرسی، حقوق بشر غربی را حقوق بشر ابزاری دانست و با بیان این که حقوق بشر مورد نظر و قبول ما آرمانی است، تأکید کرد: حقوق بشرغرب ابزاری تنها در جهت منافع استکباری چند کشور خاص است.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ ارزشی برای قطعنامه وقیحانه اتحادیه اروپا قائل نیست، ادامه داد: مدعیان دفاع از حقوق بشر به جای صدور قطعنامه های دروغین به وضعیت مسلمانان در میانمار و سوریه رسیدگی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دفاع از قانون همجنس گرایان از سوی اتحادیه اروپا یک اقدام ضد دینی، اسلامی، بشری و اخلاقی است، تأکید کرد: تحمیل این گونه قوانین ضد بشری و دینی با اخلاق و شریعت محمدی در تناقض است.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: این که اتحادیه اروپا مسائل مورد نظر خود را به ما تحمیل کند این حقوق بشر نیست بلکه تحقیر بشر است و این گونه اظهار نظر غیر منطقی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ملت ایران همانند صحنه ها و عرصه های مختلف این انقلاب در دفاع از آرمان هاو  ارزش های نظام و انقلاب با صلابت خواهند ایستاد، گفت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ثابت کردند که اهل باج دادن نیستند.

 

وی با بیان این که ملت ایران اهل مذاکره در چارچوب دفاع از حقوق ملی و احترام متقابل است، خاطرنشان کرد: ما مذاکره خواهیم کرد، اما از حقوق هسته ای و آنچه که حق طبیعی و قانون خودمان است با همه توان حراست خواهیم کرد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ما مذاکره می کنیم و اهل منطق وگفت وگو هستیم، گفت: مذاکره تیم هسته ای کشورمان برای رفع برخی مسائل و خواسته های خصمانه ای غربی ها است و این به معنای تسلیم و کنار گذاشتن پیشرفت های گذشته نیست.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران با وحدت و همدلی در برابر هر گونه زیاده خواهی خواهد ایستاد، ادامه داد: در این مسیر حوزه های علمیه که در تاریخ کارنامه درخشانی در دفاع از اسلام و انقلاب داشتند پیشگام هستند./950/پ202/س

ارسال نظرات