۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۰۲۱۶۶
مؤسسه دین و معنویت آل یاسین اعلام کرد؛

فراخوان دوره آموزشی و پژوهشی سبک زندگی اسلامی ویژه برادران طلبه

خبرگزاری رسا ـ‌ موسسه فرهنگی و هنری دین و معنویت آل یاسین برای سال تحصیلی از میان برادران طلبه طلاب و فضلای حوزه علمیه در موضوع سبک زندگی اسلامی دانش پژوه می‌‌پذیرد.
مؤسسه فرهنگي و ديني آل ياسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موسسه فرهنگی و هنری دین و معنویت آل یاسین برای سال تحصیلی  1394 - 1393 از میان طلاب و فضلای حوزه علمیه با هدف تربیت مدرس و پژوهشگر در موضوع سبک زندگی اسلامی دانش پژوه می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، مدت زمان برگزاری دوره 4 ترم(دو سال) است و حداکثر ظرفیت پذیرش 20 نفر است.

حداکثر سن 35 سال، تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران و  اصل مترقی ولایت فقیه و برخورداری از توانایی جسمی و ذهنی لازم از شرایط عمومی این دوره است.

همچنین دارا بودن مدرک سطح 2 به همراه کتبی پایه 10، التزام به قوانین آموزشی موسسه، موفقیت در مصاحبه علمی از شرایط اختصاصی حضور در این دوره است.

شایان ذکر است، دارندگان مدرک علمی سطح 3 حوزه یا معادل آن از دانشگاه، صاحبان آثار علمی (اعم از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و پایان نامه)، فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی،  صاحبان مهارت‌های تخصصی (زبان خارجی، رایانه و اینترنت) و اساتید و مدرسان حوزه و دانشگاه دارای اولویت پذیرش هستند.

به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دوره در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه (حداقل دو برابر مدت تحصیل)، اعطای گواهی اتمام دوره سبک زندگی از سوی موسسه، استفاده از برجسته‌ترین اساتید در زمینه سبک زندگی، معرفی دانش‌پژوهان به مراکز آموزشی، پژوهشی و سازمان‌های فرهنگی و تأمین منابع کتابخانه‌ای و اینترنتی بخشی از مزایای شرکت در این  دوره است.

گفتنی است، برادران طلبه می‌توانند با دریافت فرم ثبت نام از سایت موسسه به نشانی manaviyat.ir و همچنین تکمیل فرم ثبت نام و ارسال به همراه مدارک به نشانی قم، صندوق پستی 184- 37165 تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت 93 نام نویسی کنند یا با شماره23 ـ 2942022 پیش شماره 025 تماس بگیرند./919/ت303/ن

ارسال نظرات